Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2024. január 1., hétfő

Mizu, 2024?

 Sziasztok! 

Már 2022 végén tudtam, hogy 2023 nem az én évem lesz: meghalt a nagyapám, a mamám hozzánk költözött, egyenesen az én szobámba, a diplomamunkám egy kész rémálom volt, a volt munkahelyemen minden szó nélkül áthelyeztek egy másik részlegre (nem örömömre), költözésbeli macerák, aztán lassan újraköltözés lesz megint, öcsém szorongása és depressziója,  és év végét még a programozó suli tette naggyá, mivel becsődöltek és az a sok-sok pénz, amit kifizettem, lehet hogy ugrott. Jó, persze, voltak jó dolgok is, mint például megismertem a mostani páromat, lediplomáztam, felmondtam az előző munkahelyemen, tök jót nyaraltam nyáron, felvettek a Greenfoxhoz, és még jól is teljesítettem a vizsgákat náluk, és végre az életem kezd önállóvá válni, noha egy munkahely még függetlenné is tenne, az lenne király! Úgyhogy azért nem panaszkodhatok :) de nem bánom, hogy vége az évnek, hátha 2024 kicsit jobb/másabb lesz. 

Na de, mi történt a bloggal, nem igaz? Nem egy rossz évet zártunk :3
Tehát nézzük meg az elmúlt egy évet! 

Múlt

2023-ban: 
Bejegyzések száma: 42 e nélkül – tavalyhoz képest 4-gyel több, ami nem rossz, ahhoz képest, hogy a diplomamunkám és most a Greenfox miatt is vettem ki "szünetet".
  • ebből történet: 25 db + 4 poszt történethez kapcsolódott – hát ez gyönyörű, több, mint 10-zel több, mint tavaly  * - * ennyit jelent a Conjunction :D 
  • vers: 4 db – hát igen, ha jó kedvem van, akkor kevésbé szokott menni :D már pedig ebben az évben érzelmi mélypontom nem nagyon volt.
  • személyes/tag/kritika/egyéb: 9 db – csak a szokásos, teljesen oké ez a szám. 
Terjedelem: 72.000+ szó nagyon durván – sokkal-sokka több, mint tavaly. Persze, azzal, hogy hoztam több regényt, így könnyű volt :D 
  • ebből történet: 62.000+ – ez baromi jó arány ^.^ remélem, fogom tudni tartani jövőre is! Most érzem, hogy a blogom kezd olyanná válni, aminek induláskor akartam :3
Kezdetektől: 
Olvasók száma: 59 <3 – amit továbbra is nagyon köszönök :3
Megjegyzések száma: 783 velem együtt (vagyis a fele kb.) – látszik, hogy veszik ki a divatból a kommentelés blogspoton is
Kattintások száma: 131.000+

Írás terén nagyot ugrott ez az év, elkezdtem a Conjunctiont, ami egészen a 11. részig jutott, és egy bizonyos – nem Scar-Carlisle :D – esküvőig meg is van írva a történet, csak javítani kell. A 12. részben sokkal jobban bele kell nyúlnom, emiatt késik a rész. 
Volt egy Blood in the Water rész, amit szeretnék jövőre befejezni, mert tényleg nem kell hozzá sok, csak rossz szokásom, hogy nem írtam meg a fordulópontokat, így azokon áll a sztori. Itt konkrétan a végjátékon, ami be van lengetve a 3. részben. 
Amit rohadtul sajnálok, hogy sem a Sakktáblánnal, sem az I, the Soldierrel nem haladtam, pedig az előbbiben csak E/1-ről E/3-ra kell javítanom, utóbbi esetében pedig a szöveg megvan, csak bővíteni, részletezni, jobbá tenni kell. Csak egy italtról pedig ne is beszéljünk :( 
Idén akartam nanozni, az áprilisi a diplomamunka miatt hasalt el, a novemberi a Greenfox miatt, noha év végén belevágtam a Fekete tea és barackvirágba, ami egy lightos, teás fanfic, őt úgy érzem, jövőre be tudom fejezni. Remélem :D 
Tudom, tudom, megannyi megkezdett regényem van, és az a baj, hogy egyik sem reménytelen eset abban, hogy befejezzem, mert tényleg nem kell hozzájuk sok, úgyhogy szeretnék erőt venni magamon, és leküzdeni ezt a problémámat, hogy soha semmit nem fejezek be. Tanácsokat fogadok :d ha van bármi, ami nektek segített ebben. 
A többi oldalamat illetően voltak jobb és rosszabb teljesítményeim, mint például egy fordítást sem készítettem, sem angolról magyarra, sem fordítva, úgyhogy szegény AO3 mellőzve volt, noha rengeteget olvastam rajta. Abban reménykedem, ha végre az életem megállapodik munkában, lakásban, akor végre lesz időm is... 
Instát fejlesztettem, új rendszert vezettem be rá, ami szerintem rendezettebb, mint eddig, már csak a posztolást kéne nem hébe-hóba űzni :D tumblr és tiktok oldalam sajnos, nem volt aktív. Viszont lett threadsem – akartam is valami twittert, ha már a tumblr nem úgy jött be, ahogy kellett volna lusta dög vagyok – eddig használom, nekem tetszik, meglátjuk, mi lesz a sorsa, mindenesetre nyugodtan kövessetek be, ha érdekelnek blogos és személyes élményeim :) 
Ko-fi van, volt és lesz, bár nagyon látom, hogy magyaroknál nincs meg ennek a divatja, no de sebaj :D nem fogom fizetőssé tenni a tartalmaimat, lehet, hogy butaság és teljesen kihasználnak, de nem bánom, mert szeretetből szerkesztek és írok. 
Wattpadot nagyol éltem továbbra is, alig várom, hogy a Greenfoxnak vége legyen, és olvashassak rajta, mindenesetre tavaly az egyik grafikus könyvemet befejeztem, betelt, így megkezdtem a másodikat, és szép számmal érkeznek a rendelések folyamatosan, aminek nagyon örülök, nagyon jól esik, hogy ennyien szeretik a munkámat. Kaptam egy rajztáblát Karácsonyra, úgyhogy innentől nem lesz megállj, a határ a csillagos ég :D Imádom, nagyon élem, csodálatos * - * persze, kell hozzá gyakorolnom, meg saját rajzstílust találni, de annyira jó ^.^

No, de folytassuk, mert nincs vége!
Pár statisztikai adat az elmúlt 12 hónapból, és tegyük fel, hogy reálisak :D 
Forgalom forrásai: 
  • Oldalanként: Idén nem osztottam meg annyit facebookon, így első helyen a carrd.co található, amit a linktree helyett használok. Majd jött a Google, Stella, Facebook és Leah. Köszönööööm <3
  • Országonként: Magyarország, USA és Németország volt a top 3, de elvileg voltak még Kanadából, Hongkongból és Angliából is. 
  • Böngészőként: Chrome, Firefox,  Safari. 
  • Keresési kulcsszavak idén nem voltak...
Végezetül pedig a statisztikákat illetően, nézzük meg a legnézettebb és a legkevésbé nézettebb posztokat :D mindig érdekes, hogy miket olvasnak többen, kevesebben, sokban függ éppen milyen időszak van, suli vagy szünet, nyár vagy tél, és persze a poszt jellegétől is.  
Top: 
  • Legnézettebb bejegyzés (ami nem vers és történet): Félévzárás #4. – alapvetően sem volt sok ilyen bejegyzés, de általában azok, amelyikekben végzek, nagyobbat mennek :D 
  • Legnézettebb vers: Agyam albérletbe – nagyon más nem is volt :'D
  • Legnézettebb történet (rész): Conjunction - 06. Rész – érdekes :D mert sokan írták, hogy nem túl jó Ethan és Scar kapcsolatának vége...

Bottom: 
  • Legnépszerűtlenebb bejegyzés: Ez megizzasztott – nem meglepő, lévén, hogy ez a legutóbbi ilyen bejegyzésem.
  • Legnépszerűtlenebb vers: Tarts meg! – erről én is tudom, hogy nem a legerősebb versem. :(
  • Legnépszerűtlenebb történet (rész): „Happy End” – oké, persze, a Vörös, fehér és kék is versenyben van, de mivel azt tegnap raktam ki, így nem meglepő, ha nem visz nagy nézettséget. Radioaktivitás pedig gondolom sokaknak nem téma, még ha engem nagyon is érdekel :)
2022-ben a Primadonnát már nem is próbáltam aktívan tartani, nincs sok értelme annak, ha csak én csinálom. Persze, az ottani bejegyzésötleteimet nem dobtam a kukába, ki tudja, lehet  még el fog jönni az ideje, mindenesetre a borítóim wattpadon és deviantarton találhatóak meg.  Designot alkottam egyet magamnak, abból lesz nemsokára még egy :D közben pedig volt egy olyan rendelés, ahol a rendelő eltűnt, de a design kész lett, és egy pedig a Run away from the Sun-ra, plusz készül egy majd a 300-hoz. 
Jövő
És akkor nagy kérdés: mi lesz a bloggal? 
Vannak tervek, lesznek tervek, ahogy mindig is :D azért már jó sokat leírtam feljebb. De először is szeretném – még ha késve is a csőd miatt – befejezni a Greenfoxot (Codecool vesz minket át)(majd írok erről az utolsó összegzőben, ha letettem a vizsgát a képzésről), és utána teljes erőbedobással itt leszek a bloghoz. A megkezdett regényekből legalább egyet befejezés felé kéne kanyarítani (Blood in the water vagy a Fekete tea és barackvirág esélyes), emellett szeretném visszahozni azt a rendszert, hogy hetente 1 rész jön a Conjunctionből. Közben kéne fordítással foglalkozni, Wattpadon olvasni, novellákat írni :D Bízom benne, hogy sok minden megvalósul, azonban nem szeretnék ígérgetni, mert azzal már tele a padlás, és biztos, hogy ti is unjátok. 
Összegezve ez volt 2023 a blog szempontjából. Én nagyon köszönöm, hogy velem vagytok, kommenteltek, olvastok, támogattok és türelemmel vártok rám. És remélem a kis közösségünk csak erősödni és bővülni fog tovább. Én igyekszem, amennyire csak tudok <3 
Boldog Új Évet mindenkinek! Kívánok nektek sok sikert, kitartást és egészséget. Legyen jobb az előző évnél!  
Puszi: 
Abeth

« Előző év   Következő év »

*az első gif a happythankgivingtoall.com tulajdona, míg a második a tenor.com-é

5 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Boldog új évet!

    Az elején írt dolgok látom, neked is keserédesek. A munkahelyes dolog nálam év végén/idén év elején ütötte fel a fejét csak nálam még az is terjed a főnöktől, hogy én lelkes vagyok.
    Költözni fogsz megint? Pedig mintha egy korábbi bejegyzésben olvastam volna, hogy milyen jó helyre költöztél.

    Nagyon szép a statisztikád még úgy is, hogy kicsit szüneteltél/szünetelsz. A designváltásos bejegyzésedre akartam írni, de pont akkor voltam tanfolyamon és még láttam a pingvines cukiságot, aztán belemerültem a kódok világába és elfelejtettem :D

    Kívánom, hogy sikerüljön az évet úgy kanyarítani, hogy mindenre jusson időd. Én nagyon várom, hogy mit hozol és igyekszem majd rendszeresen kommentelni is (ha el nem feledem :D).

    Ölellek:
    Stella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem volt az igazi ez az év. Oh sajnálom, hogy te is hasonló helyzetbe kerültél :( remélem megoldódik/oldódott.

      Én mindenhol lakok, fél hétig a páromnál, fél hétig a lakásban, hétvégn otthon :D az a lakás nem az én nevemre került, de most egy másik igen, és muszáj lesz benne lakni, hogy ne kerüljek ki a kedvezményes adózásból, úgyhogy jah, lassan megint költözés.

      Nem vagyok teljesen elégedett a designnal, úgyhogy MEGINT változni fog :D

      Én is kívánom, hogy sikered legyen, úgy alakuljon az év, ahogy szeretnéd!

      Törlés
  2. Kedves Abeth!

    Gratulálok ahhoz a teljesítményhez, amit elértél a blogodon és ahhoz is, hogy lediplomáztál. Az életedben fellelhető problémákhoz pedig sok kitartást és erőt kívánok Neked. Remélem, az írás és blogolás segít majd átvészelned ezt az időszakot.

    További sok sikert kívánok Neked!

    Mese

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó újra látni, Mese!
      Köszönöm szépen, és is sok sikert kívánok neked, hogy a következő év úgy alakuljon, ahogy szeretnéd :)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen. :) Én is örülök, hogy kicsit visszatértem a bloggerek világába. Igyekszem nem eltűnni ismét sok időre.

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.