Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2023. december 13., szerda

Ez megizzasztott

Már egy-két hónapja eljött a design váltásnak az ideje, még ha ezt a kéket imádtam. Kedvenc színem is, meg szerintem, az egyik legjobb fejlécem készült hozzá. És ez bizony magasra tette a lécet. Hetek óta akarok új designt, nézegettem inspirációkat, próbálkoztam már egy-egy fejléccel, itt láthattok például egyet, de egyszerűen az istennek nem jött össze... Rég nem tapasztaltam már ilyet, hisz borítók terén most éppen megint hasítok, de ez a design... 
Volt egy ötletem a fejlécre, mivel akarok egyszer egy sci-fis, glitches, neonos valamit, de mivel mégis csak karácsony lesz, ezért a sci-fis vonalat kiszedtem és az itt bal oldalon látható kép készült el... meh. Nem is tudom. Az elején nagyon nem tetszett, most hogy már annyit néztem, elmegy egynek, de azért nem az igazi. Úgyhogy ezért lett pingvines, mert szeretem, mert karácsonyi, mert még sosem volt pingvines design :O micsoda gyalázat! De amikor kódoltam a színeket, már láttam, hogy nem az igazi a fejléc, aranyos, kis piros, kis... semmi extra. Mikor tegnap este befejeztem és végigkattintgattam a blogot, egész végig az az érzésem volt, hogy ez így max csak ideiglenesen jó, sehogy máshogy, egyszerűen nem éreztem igazinak, nem éreztem, hogy sokáig tudnám látni a blogon, pedig olyan kis aranyos, meg piros, amit úgy akartam.... Zavart, hogy nem az igazi, így ma erőszakot tettem az agyamon, így lett a középső az eredmény, ami fejben jobban nézett ki, mint itt, végül aztán addig-addig ültem a gép előtt, hogy a mostani fejléc lett belőle. Egyszerű, de nekem tetszik, nem tudom, meddig fog maradni, de mikor átírtam a színkódokat, nála éreztem, hogy nem azonnal akarnám cserélni... meglátjuk :D Kinek melyik tetszik amúgy? 
Ezen túl igyekszem Karácsonyra készülni – már amikor nem visz le az életről a képzés, vannak esték, amikor semmihez sincsen kedvem, csak ágyba bújni, és valami limonádé egyszerű sorozatot nézni. Remélem, ez az állapot nem fog még tovább elhúzódni, bár abban nem is bízok, hogy a karácsonyom jó lenne, már most látom, hogy nem. Leginkább csak a két hét szünetet várom, hogy végre újra foglalkozzak minden más dologgal is, mint a kódolás. 
Ennél többet akartam írni nektek, de időközben realizáltam, hogy az utolsó bejegyzés óta sok minden nem történt velem bloggerkedés terén. Nem piszkáltam meg a blog kódját – most éppen elégedett vagyok az összes oldalával, összes funkciójával. Abban a cseppnyi szabadidőmben, ami van, haladok a Fekete tea és barackvirág c. történettel, melynek most egyelőre készült oldala, emellett pedig még a Conjunction íródik lassan, de biztosan. Ígértem novellát "Bloggerkarácsonyra", amit szeretnék véghez vinni, de azt hiszem, húzós lesz :D nem állok jól vele, nagyon nem! A jövő héttől sok mindent remélek.
Ilyen ko-fi, tumblr, insta (még hagyján), tiktok ne is beszéljünk, ez a félév nem az én időszakom volt.  
Így azt hiszem, dióhéjban ennyi. Majd végvizsga után mesélek a képzésről, meg mik voltak itt, ahogy 2024 legelején a blogos összegző is biztos, hogy jönni fog! v
Végezetül nem maradt más, minthogy szeretném megköszönni nektek, hogy olvastok, kommenteltek, itt vagytok velem, és a sok-sok türelmeteket. Nagyon szépen köszönöm! 
Remélem jól vagytok, vigyázzatok magatokra! Meséljetek, ki mit csinál, várja a Karácsonyt vagy az újévet? 
Puszi:
Abeth 
*gif a tumblr.com tulajdona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.