Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2023. január 1., vasárnap

Goodbye 2022!

 Sziasztok! 

Kijelenthetem, hogy 2022 nem igazán az én évem volt, ahogy szerintem 2023 sem lesz az... Az év első felével nem is igazán volt gond, de nyáron már elindult a lejtmenet – nem volt jó a közérzetem, a párkapcsolatomban is jelentek meg problémák, aztán nagyapám rákos lett, én pedig inzulin rezisztens és már csak azt vártam, mikor lesz vége ennek az egésznek... De ezekről kicsit inkább majd a félévzárós posztban, mert ennek a bejegyzésnek ugye a blogról kéne szólnia :D 

Tehát nézzük meg az elmúlt egy évet! 

Múlt

2022-ben: 
Bejegyzések száma: 39 e nélkül – tavalyhoz képest egy 10-essel több, aminek kimondottan örülök ^.^
  • ebből történet: 14 db + 4 poszt történethez kapcsolódott + 1 db fordítás
  • vers: 10 db – volt múzsám, másrészről pedig amúgy mikor instabil vagyok lelkileg (már pedig idén sokszor voltam), akkor szoktam versekkel próbálkozni, így 2022-ben egész sok sikerült, kétszer annyi, mint tavaly 
  • személyes/tag/kritika/egyéb: 10 db – még talán kicsit mindig sok az ilyen egyéb posztom, amikről nehezen szokom le, egyrészt szeretnék mesélni nektek, másrészt meg imádom a tageket... :D
Terjedelem: 29.000+ szó nagyon durván – kevesebb, mint tavaly, majd igyekszem ezt kicsit tornázni még. 
  • ebből történet: 17.000+ – kicsit satnya, olyan 20K-t pedig szoktam évente :( ugye főképp ficleteket írtam idén, a regényeimnek meg nemigen hoztam további részeit, így nem is tudott nagyot menni a szószám...
Kezdetektől: 
Olvasók száma: 53 <3 – amit továbbra is nagyon köszönök :3
Megjegyzések száma: 726 velem együtt (vagyis a fele kb.)
Kattintások száma: 109.000+

Ez az év nem lett a legjobb írás terén. Volt áprilisban a nanocamp, amin a Blood in the Waterrel indultam, és pedig nagyjából megvan a sztori írva, mégsem volt időm és energiám kipakolni ide. Arról ne is beszéljünk, hogy az I, the Soldier csak egy fejezetet kapott idén, a Sakktáblán még annyit sem, a Csak egy italt pedig be sem lett fejezve :( Négy regény, és sehol sem vagyok velük, csak tervezek továbbiakat. Novemberben az események ellenére indultam a nanowrimon a Crimson Womannel, amit kb. egy fejezet után nem bírtam folytatni, emiatt belekezdtem a Curse of the Dragon c. Sárkányok Háza ff-be, de abból sem sok minden lett azóta még. Idén tényleg övön alul teljesítettem :( 
AO3-ra nem sikerült  kitennem semmit sem, nem fordítottam a saját sztorijaimból, pedig célul tűztem ki, hogy próbáljak az angollal is teret nyerni, ahogy én is csak egy fordítást, a Csontmezőket hoztam egyedül. Bár kettőt még lefordítottam, egy Gésa emlékiratai ff-t és egy Winterwidow ficletet, de mai napig sem válaszoltak az írók a fordítási kérésemre, így valószínűleg azok kukák :/
2022-ben a social media volt az, amiben a szárnyamat bontogattam.
Pinteresten szeretek elveszni, így egyre több és több táblát készítettem az írásaimnak, spotifyon pedig lejátszási listákat. Ha már nem írok, akkor ezekkel foglalkozok, lol xD készítettem egy tumblr oldalt, ami inkább engem, mint bloggert reprezentál, az én kedvteléseimet, de azzal is volt egy kis befürdés, külföldiek rám akaszkodtak anélkül, hogy engedtem volna.
Ko-fit indítottam, aminek már lett is egy sikeres kávézója, köszönöm szépen <3 és hát akkor az instámat tovább vezettem, ahol 93 poszttal zártam az évet, pedig pár borítóval és ficlettel még így is el vagyok maradva, de akkor is szép szám. Jól van, ennek nagyja persze nem blogposzt, hanem a kirakott borító, merthogy wattpadon a rendelés nem állt meg, ugyanúgy készítettem tovább őket, csak most ünnepek miatt vettem egy lélegzetvételnyi szünetet, mert nem ártott :D nem szeretném abbahagyni a képszerkesztést, annak ellenére, hogy néha egyes rendelők felhúzzák az agyamat a stílusukkal. Készült egy hivatalos borító is egy ekönyvhöz, bár erősen megküzdöttem vele.
Ami egyáltalán nem vált be – bár még nem engedtem el – az a tiktok, valamit ki kell találnom rá, de még nem tudom, hogy mit. 

No, de folytassuk, mert nincs vége!
Pár statisztikai adat az elmúlt 12 hónapból, és tegyük fel, hogy reálisak :D 
Forgalom forrásai: 
  • Oldalanként: Továbbra is tarol a facebook természetesen, hisz ott osztom meg elsőnek a kijövő posztokat, utána jött a carrd.co – erre váltottam a linktree helyett és esküszöm, bevált, szeretem, hogy lehet szerkeszteni, alakítani, utána pedig jött LeahKatie, végezetül Amy. Köszönööööm <3
  • Országonként: Magyarország, USA majd pedig Oroszország (lol), de még Kanadából, Hollandiából, Svédországból is pár százan megjelentek. 
  • Böngészőként: Chrome, Firefox,  Safari. 
  • Keresési kulcsszavak idén nem voltak...
Végezetül pedig a statisztikákat illetően, nézzük meg a legnézettebb és a legkevésbé nézettebb posztokat :D mindig érdekes, hogy miket olvasnak többen, kevesebben, sokban függ éppen milyen időszak van, suli vagy szünet, nyár vagy tél, és persze a poszt jellegétől is.  
Top: 
  • Legnézettebb bejegyzés (ami nem vers és történet): Beköszöntött az Ősz – sok is viszonylag a komment hozzá, és ugye ekkor lett a szellemes designom, ami nagyon sokaknak tetszett :3
  • Legnézettebb vers: Nem tudod, milyen várni rád – nem feltétlenül gondoltam volna, elég nyomorúságos, és szerintem nem is a legjobb versem :D de persze, kinek mi
  • Legnézettebb történet (rész): Blood in the Water - 01. Rész – hát, köszönöm. Izgultam a sztori miatt, mert elég más, mint amit szoktam, de... úgy tűnik, azért tetszett, vagy legalábbis sokakat érdekelt, hogy rákattintson. 

Bottom: 
  • Legnépszerűtlenebb bejegyzés: I, the Soldier - Vizuális galéria – nem meglepő, lévén, hogy ez a legutóbbi ilyen bejegyzés, és ezt nem is osztottam meg facebookon, nem láttam értelmét. 
  • Legnépszerűtlenebb vers: Haiku próbálkozások IX. – érdekes, hogy egy-két haikus bejegyzésnek meglepően elmaradnak a statisztikái, míg másoknak meg több száz. Nem tudom, hogy min múlik ez.
  • Legnépszerűtlenebb történet (rész): Madárka – ez kicsit meglep, azt vártam volna, hogy a legutóbbi ficlet lesz az. Mondjuk az is igaz, hogy ezt az Outlander fanficet nem osztottam meg Outlanderes csoportban, és gondolom kevesen ismerik a fandomot az én generációmból, pedig érdemes lenne :3 
2021-ben ejtettem szót a Primadonnáról, 2022-ben már nincs értelme túl sok mindent mondani. Próbáltam kitenni pár borítós bejegyzést, de nem túl sokat sikerült, nagyon el vagyok maradva velük, nem csináltam végül még mindig meg a tutorialos videómat sem, amit annyit ígértem, blogdesignból is csak sajátot alkottam, fejlécből a Feketekávéra készítettem egyet, de ennyi. Szegény blog árválkodik :( 

Jövő
És akkor nagy kérdés: mi lesz a bloggal? 
Vannak tervek. Mindig vannak tervek. Nagy tervek. Aztán elbukom őket, persze. Na de mik is ezek a tervek? Az I, the Soldierrel, a Sakktáblánnal szeretnék tovább haladni, de most tényleg hozni pár részt. A Blood in the Watert be kéne fejezni. Mivel nem sok fejezetes, hanem egyelőre 4-5 lesz csak, így simán be lehetne, ugye, Abeth? Ahogy a Csak egy italt sem ártana... Ezzel a néggyel tényleg kéne foglalkozni, mielőtt beleásnám magamat egy újabba >.<
Novellák és ficletek terén vannak ötletek, van egy füzetem, amibe irkálom őket, meg csak úgy mondom 69 db piszkozat áll,  meg itt is láthattok párat. Ötletem mindig volt, emiatt sosem kellett aggódnom. No megírni őket? Az már egészen más téma. Nem tudom, milyen lesz 2023 – nagyapám, akkor én diplomázni fogok, szeretnék egy intenzív programozói képzésen részt venni, inzulin rezisztenciámmal kell foglalkoznom, új párkapcsolatba szeretnék kezdeni idővel, teljes állást, el fogok költözni itthonról, jogsi kéne, önismerettel szeretnék foglalkozni és stb. Tehát nagyon sok program  lesz/lenne, és nem tudom, az időmre ez hogy fog hatni. Egy biztos, a blogot nem szeretném veszni hagyni, annyira a szívemhez nőtt, annyira én vagyok, lehet hogy az aktivitást át kell gondolnom, valami rendszert kialakítanom ha már eddig úgy sem volt.  Úgyhogy jah, ez megint egy más időszak lesz, én reménykedem, de persze, ahogy Jack Reacher mondja: 
reménykedj a legjobban, készülj a legrosszabbra. 
Összegezve ez volt 2022 a blog szempontjából. Én nagyon köszönöm, hogy velem vagytok, kommenteltek, olvastok. És remélem a kis közösségünk csak erősödni és bővülni fog tovább. Én igyekszem, amennyire csak tudok <3 
Boldog Új Évet mindenkinek! Kívánok nektek sok sikert, kitartást és egészséget. Legyen jobb az előző évnél!  
Puszi: 
Abeth


*az első gif a tumblr.com tulajdona, míg a második a giphy.com-é

2 megjegyzés:

  1. Szia Abeth,
    Boldog új évet kívánok. :)
    Jó volt olvasni a bejegzést. Remekül összefoglalta az évet és annak minden pontját, még az országonkénti megtekintéseket is és más felületeket, ahol még aktív vagy.

    Az óév nekem sem volt sajnos valami aktív, de ne csüggendjünk, idén biztosan jobb lesz már. Én legalábbis bizakodó vagyok és a te terveidet látva neked sincs miért búslakodni. Úgyhogy hajrá 2023! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Nem mindegyikre lenne szükség, de már évek óta meg szoktam mutatni, így azért került bele az ország, meg a böngészőtípus :D

      Legyen igazad :D sok sikert kívánok neked és valóban remélem, olvashatunk tőled újra többet! Magam részéről igyekszem, hogy ne legyen olyan rossz 2023, mint most egyelőre tűnik :D

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.