Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2023. április 11., kedd

Tarts meg!

Hellobello!
Cím: Tarts meg!
Kategória: vers
Besorolás: egyperces, drabble, avatar
Figyelmeztetések:
Korhatár: G
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 58 + 63 szó
Megjegyzés: Sajnos, most nem Conjunction résszel érkeztem, a mostani körülményeim közepette nem nagyon van időm írni. Azonban mivel ma költészet napja van, és minden évben igyekszem rá verset hozni, ez most sem volt másképp ^.^ noha ez a vers még ősszel íródott – úgy éreztem akkor, hogy nem fogom kitenni, mert nem egy nagy szám, meg kusza... De egye-fene :D 
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * *
A magány peremén állva,
Tekintek egy irányba,
A látóhatár peremén,
Ahol a köd is foszlik szerteszét,
Látni akarok valakit,
Hogy jöjjön tartani.

Kitárom a kezem,
Levegővel telek,
Feszül a tüdőm, robban,
A sikolyom szárnyra kap.
Ki fog megtartani?
Le fogok zuhanni.

Az édes sötétségben,
A fájdalom melegében,
Megszűnök létezni,
Darabokra fogok esni.
Kérlek, tarts meg!
Ne engedj el!
* * *
Aki írt még verset Költészet napja alkalmából, muti * - * általában úgy szoktam ünnepelni ezt a napot, hogy keresek magamnak egy kávézót és ott írok egyet. De idén most épp szünet van, meg van más dolgom is, így ez most nem sikerült. Nektek van valami írós ünnepetek (akár csak új történetbe kezdés, vagy befejezés, akármi), amikor direkt máshol írtok vagy más körülmények között, mint szoktatok?  

4 megjegyzés:

  1. Hm... hát nekem alapból fontos, hogy kedves hangulatú, atmoszférikus helyeken írjak, a természet tárasága a leginspirálóbb. Néhány hete egy háromnapos vártúra alatt gyűjtöttem ihletet a középkori regényemhez és az egyik erdőben a mohán ülve írtam is hozzá pár oldalt.
    Továbbá március másodika egy elég fontos nap nekem, mert aznap van az elő önálló karakterem "születésnapja" (Belle-nek a thoros fanficből, noha az a sztori már egyáltalán nem érdekel), ezért igyekszem valamivel mindig megülni azt a napot. Most például úgy vagyok vele, hogy hamarosan az első regényem végére érek, és ezt szeretném azon a helyen megtenni, ahol elkezdtem hat éve az írást... remélem összejön. :3
    Peny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Peny, jó hallani felőled!
      Természetben nagyon hangulatos amúgy, ezért is várom a jó időt végre :D és akkor én is többet ülök, mikor időm lesz rá.
      Belle-re emlékszem :3 wow, gratulálok! Valahol olvasható lesz a regényed?

      Törlés
    2. Végül összejött a természetben írás, így már hivatalosan is kész a részemről a regény, már csak bétáztatni kell, és nyilván ha majd kiadom, akkor megszerkesztik. Magánkiadásban tervezem majd megjelentetni, az írói blogomon lesz róla szó, csak előbb még nőjek fel. :3

      Törlés
    3. Még nőj fel? Mi? :D Ezt nem is értem, miért kéne egy könyvkiadáshoz felnőnöd? Persze, a magánkiadás költséges, ha erre gondolsz. De hagyományos nem is merült fel benned?
      Mindenesetre gratulálok újra, hogy sikerült befejezned! És a bejegyzést pedig várom róla, mert érdekelne, milyen regényt írtál.

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.