Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2022. szeptember 18., vasárnap

Beköszöntött az Ősz

Hellobello!
Nem is gondoltam volna, hogy az annyira imádott designomat le fogom cserélni ilyen korán (bár 6 hónap nem kevés). Mert tényleg nem akartam ilyen hamar, annyira szerettem ezt a sötétet szerintem az egyik legjobb és illőbb designom – megkockáztatom, hogy vissza fog még térni, mert miért nem :D –, de deviantarton böngésztem, és annyira tettszett egy truants munka, hogy végül a mostani fejléc sült ki belőle, pedig megígértem magamnak, hogy kicsit másabbat fogok csinálni legközelebbre szerintem elég funny, olyan kis őszies, halloweenos. Majd télre pedig lesz más. Ti mit gondoltok róla? Amúgy több fejléc is felmerült hozzá, végül amit láttok, az a győztes, de megmutatom a többit is (kinek melyik tetszik?):
Közben a színfalak mögött nagyban zajlik az írás: 
  • Blood in the water következő fejezetének utolsó simításai,
  • Stone & Flash original novellám befejezése – ez ihlette ;)
  • Nolite te bastardes carborundorum pedig egy Tominny fanfiction (inkább crossover amúgy, mert lesz benne egy kis Handmaid's tale), egy Dramione után szabadon. 
  • És persze, minden más, ami még időközben eszembe jut :D 
Emellett az oldalt is folyamatosan pofozgatom: 
  • bővítettem az Ajánlót, bár még mindig sok minden hiányzik róla, de egyre terebélyesebb. Szívesen veszek tőletek is ajánlást, akár sajátot, akár másét, mert biztos, hogy nagyon sok mindent nem olvastam még :D 
  • készült egy Támogatás menüpont, bár a Ko-fit egyelőre még nem üzemeltem be. 
  • a Műhelyt is igyekszem most már frissen tartani, a következő posztokban mindenképp, de a távoli jövősöket is illetően lesz egy kis újítás. 
  • legutolsó sorban pedig a Történeteknél egyre-egyre több regényötlet ölt formát. Őket tervezem is valamikor megírni. Nanowrimonak megint neki fogok futni (aki részt vesz rajta, jelöljön be nyugodtan) egy újabb kisregénnyel :D A Férj vagy Feleség?-gel, amiről itt lehet kicsit olvasni róla... Leah pedig az alábbi borítót készítette hozzá: 
Hát nem gyönyörű? * - *
  • Vagy a másik lehetőség a Crimson Woman, ami egy Bíborhegy fanfiction (pár szót itt írtam róla). A régi írásomnak az újraírott verziója lenne... Igazából a korszak és a világ miatt nagyon tetszene :3 Hát, meglátom, melyik lesz. Ahhoz ezt a borítót dobtam össze... Birizgálja a fantáziámat, hogy Crimson Women legyen a címe, és Thomas mindhárom feleségéről írjak, de ez a jövő zenéje. 
Pár gifet csináltam, hehe :P ⤵

Végezetül, aki lemaradt volna róla, lett egy tumblr oldalam, ami egyelőre még csak tesztfázisban van, hogy mire is szeretném használni, valószínűleg kevésbé az írásaimnak, de minden másnak igen :D legalábbis egyelőre pár szerkesztett gifet tettem fel rá, meg osztok meg egy-két dolgot... Kinek van tumblr oldala? Linkeket! :3
Szerettelek volna kicsit informálni titeket, hogy ne vesszenek el a dolgok. Remélem, fogom tudni tartani a tempómat, ami augusztusban elég jól ment, viszont most neki kell már állnom a diplomamunkámnak, dolgozok mellette, lehet, hogy jönni fog egy párkapcsolati válság, úgyhogy az élet simán közbeszólhat.&nbsp
Oh, és... Augusztus elején a blog átlépte a 100.000-s megtekintést, és bár olyan sokat nem foglalkozok a statisztikákkal, azért ez egy kicsit bűvös szám :D Köszönöm nektek, hogy itt vagytok, velem vagytok :3 
Puszi:
Abeth 

10 megjegyzés:

  1. A desing nagyon tetszik de a norito brozalmas . Te ennél sokkal jobakat csinálsz .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!
      Köszönöm szépen, de jobbakat nem csinálok, csak éppen mást, más a stílusunk. De ehhez a történethez ez illik, ahogy a nő a távolba (jövőbe) néz és az homályos, egyedül magányosan áll, de ez szimbolizálja, hogy képes szembenézni a dolgokkal, letisztult és egyszerű – nagyszerűen illik a történethez. És ezt Leah tökéletesen eltalálta, én nem tudtam volna ilyet készíteni hozzá. A borzalmas azért elég erős szó ide, és ezt te is tudod.
      Ad kettő, hogy a véleményed releváns legyen, legközelebb névvel csináld, pontosan tudom, hogy ki vagy (a helyesírásod, ékezethiány és a pont előtti szóköz árulkodó).

      Törlés
  2. Szia! Hűha, hogy milyen szuper ez az új kinézet! Nagyon tetszik hogy világos és mégis nagyon izgalmas és feldobja a fejléc nagyon. Alíg várom a következő megjelenéseid! :) Csak így tovább!
    Üdv: Aruna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, igyekeztem, és egész meg vagyok elégedve az eredménnyel :3 persze, hogy mi lesz a következő, arra csak homályos tervem van, de meglátjuk :D

      Törlés
  3. Szia!

    Szerintem nagyon szép lett a design, nekem nagyon tetszik... én is a harmadik verzióra szavaztam volna, ami ki is került. :D Az jobban illik.
    Alig várom a Tominny ficedet, bár nem áll hozzám közel a páros..
    Manacled hatalmas népszerűségnek örvend a Dramione ficek körében, folyamat a fanfic recs csoportokban látom, meg Tiktokon is.. én nem szerettem.. :( nekem nem jött be sajnos.. mindenesetre várom a Tominny ficed! :D

    Lina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lina,
      Színesebb, így jobban is lehetett használni fel a design kódjához, több lehetőség volt benne :D de köszönöm.

      Tominnyt illetően annyira hozzám sem, viszont ebben látom a legtöbb potenciált, mert Ginny aranyvérű. Másrészt reflektálni akarok Tom naplójára, én abban nagyon sok potenciált látok :D
      Manacledet még nem olvastam végig, de nem rossz eddig, nem azt mondom, hogy tökéletes, volt egy-két jelenet, ami vagy fölösleges vagy nem így kellett volna, de az alapötlet szerintem jó, vagy legalábbis nekem tetszett. Persze, ízlés kérdése :D abszolút látom benne, hogy valakinek miért nem tud tetszeni.

      Törlés
  4. Az új design zseniális lett, nagyon eltaláltad a hangulatát. A fejlécek közül még az első is nagyon jó lett színek szempontjából, de a harmadik az, ami mindent visz. (I wish that I could be like those cool ghosts.)

    Zseniálisan oldottad meg a Crimson Woman borítóját, imádom, már csak Eva Green miatt is. Bár nem ismerem a Crimson Peak világát, de már csak ezért bele fogom ásni magam egy kicsit, hogy értsem a sztoridat, ha publikálásra kerül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy mondtad, abban van színügyileg a legtöbb potenciál :D de köszönöm.

      Igyekszem majd úgy írni, hogy a fandom ismerete nélkül is érthető legyen, de persze, mindig jobb, ha ismeri az ember :D hát igen, Eva Green * - *

      Törlés
  5. First of all, nagyon imádom ezt a dizit, annyira menő *-*
    És olyan jó, hogy ennyi mindent bővítettél, alig várom, hogy átböngésszem (a tumblr oldal nagyon piszkálja a fantáziámat :D olyan kis esztétikusak).
    A Férj vagy feleség? borítója nagyon szépséges lett *-*
    És nagyon össze kéne szednem magam, mert láttam, mennyi minden olvasnivalót gyártottál, én meg sehol sem vagyok az olvasásukkal :( Mindenesetre nagyon inspirál látni, hogy így hasítasz :D Csak így tovább ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm <3 örülök, hogy ilyen sokatoknak elnyerte a tetszését.

      Mindig van mit bővíteni, csiszolgatni, olyan nincs, hogy jó ez a blog :D bár imádok is vele pepecselni, meg újítani, javítani valahogy a rendszerét, érthetőségét, felépítését.

      Ugye? * - * Annnnnnnyira el van találva a történet hangulata, Leaht örökké üldözi hálám :D

      Igyekszem, a körülmények most sajnos kevésbé engedik augusztushoz képest.
      Remélem, részedről is új dolgokat olvashatunk :3 hiányoznak az írásaid, bár múltkor megint rávetettem magam az Elmejátékra :3

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.