Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2022. december 25., vasárnap

I, the Soldier - Vizuális galéria

 Sziasztok! 

Ért már ez a bejegyzés, mert szépen gyűlnek a szerkesztések a történethez, melyeket mind itt akarok majd összegyűjteni (valahol azért kellene...)! Van, amit másoktól kaptam, van, amit én készítettem, és még biztos fogok is! Én vizuális alkat vagyok, szeretek képekkel foglalkozni, megjeleníteni azt, amit írok, persze, megértem, ha valakit ez nem érdekel. Mivel ez egy fanfic, úgy gondoltam, lehetne ilyen bejegyzése, hisz ennek a történetnek a főbb karakterei meg vannak jelenítve már a mozivásznon. Másrészről meg imádok szerkeszteni, és kell, ahova kipakoljam őket :D 
 

A bal oldali borítót kaptam, sajnos, már nem emlékszem, hogy kitől, nem is írtam fel sehova, míg a jobb oldalit magam készítettem, az ItS első verziójának wattpad borítója.

A baloldalival található meg wattpadon az ItS 2... de csak 3 fejezet, nem írtam tovább, míg a jobb oldali az, amivel az új, átírt verzió található meg wattpadon. Nagyon adom, hogy egyik sem lett egy méret XD

Ezentúl a régi ItS-nek volt blogja, annak pedig designja :3

Imádtam ezt a design, Timinek készítette még az első "évadhoz".
Ezt pedig még anno én a 2. évadhoz... Így található meg a blog mai napig is.

Well, yes, anno sokat foglalkoztam fejlécekkel, kevésbé volt befutott a wattpad még, meg azokon tanultam szerkeszteni :D úgyhogy itt van pár förmedvény XD

Újat kéne szerkesztenem belőlük, ezt elismerem, megnézni, hogy hol tartok most :3 majd szerintem fogok is valami manipot összedobni.

Éssss még mindig nincs vége :D
Készítettem anno két 3x3-as montázst is hozzá:

Bal oldali volt a régi, míg a jobb oldalival található meg most a blogon.

Volt idő, mikor nagyon éltem a videóvágásokat, sajnos, most nem fér fel a sony vegas a laptopomra, de szeretnék majd újra egy-két videót vágni a történeteimnek. Kettő is készült amúgy az ItS-hez, az egyiket a you tube leszedte. (annyi, hogy nem az én fiókomból van, volt anno egy kis galiba, így egy barátom tette fel őket).    
És nem utolsó sorban én készítettem gifeket is, melyből egyet már fenn láthattatok, de még kettő (meg még akarok többet, csak még nem volt időm) is itt van :D


És hát, még sosem kaptam fanartot... ez az első, de Lakatos Babette készített nekem egyet wattakarácsony alkalmából :3

Ez a fanart jobban illeszkedik a régi ItS-hez, lévén, hogy kitüntetései vannak Bethnek, hiszen mióta újraírom, abban épphogy elvégezte a tiszti képzést, nem volt rendes, éles bevetésen, pláne nem kapott kitüntetést, de akkor is köszönöm a fanartot.

Aki lemaradt volna, még van spotify és pinterest is!

Folyamatos bővítés alatt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.