Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2022. április 19., kedd

Nem tudod, milyen várni rád

Hellobello!
Cím: Nem tudod, milyen várni rád
Kategória: vers
Besorolás: egyperces, drabble, avatar
Figyelmeztetések: –
Korhatár: G
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 79 + 104 szó
Megjegyzés: Na még egy vers... Máris többet írtam, mint a tavalyi évben. Bár így írnék történeteket is. Nagyon eleresztettem magam, és szabad időmben borítóknak áldoztam az időt (mert borzalmasan sokan rendeltek). De szeretném összeszedni magamat újra, csak épp nem könnyű ez az időszak. 
Megjegyzés 2: Boldog Húsvétot utólag is mindenkinek, remélem ez a pár nap a pihenésről szólt <3 
Megjegyzés 3: a végén a szokásos ;)   
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * * 

Nem tudod, milyen várni rád. 
Nem számoltál könnycseppeket
Minden átkozott éjjelen, 
Nem vájtál újabb, mély sebeket, 
Mert hiányod viselhetetlen,
Nem haraptad be a szád, 
Hogy sikolyod ne érje el a mát, 
Nem roskadtál mindig össze, 
Mikor a szíved már nem tartott össze, 
Nem néztél ki az ablakon,
Vajon ő jön, vagy más az úton?
Nem tombolt benned a vágy,
Hogy mégis mosolyogj, mikor ő lát. 
Nem tudod, milyen várni rád... 
Ámde mindez nem érdekes, 
Míg szeretsz és én szerethetlek. 

* * *
A napokban regisztráltam Tiktokra is, kíváncsiságból leginkább (meg volt egy wattpadosok fiók, csak épp kicsit későn követtem be, mert változott a koncepciója) és talán mert majd használni is fogom, mint most az instát is (végre kialakítottam egy rendszert :D ). De hát ki tudja... Egyelőre még nem tettem semmilyen erőfeszítést. Ki használja bármelyik felületet, mint blogger, nem csak személyesre? Vagy más oldalakat? Merengőn és AO3-n is fenn vagyok, bár mindegyik ilyen mellékfelület, aminél negyedévente szokott rám törni, hogy most akkor feltegyek rájuk több írást is egyhuzamba (ha épp sikerül). Kinek mi a véleménye? Mely oldalak jöttek be? Oké, történeteseseknek a wattpad :D és még? 

4 megjegyzés:

  1. te néni, ez a vers... 😢
    a végén feltett kérdésedre válaszolva egyébként én szerintem a létező összes szociálmédián fent vagyok (twittert kivéve, mert csakazértse), de a kedvencem hands-down a tumblr, valamint a tiktok. igen, tudom, hogy a tt megosztó kérdés jelenleg, de úgy gondolom, hogy minden oldalt lehet értelmesen használni, és ez nincs máshogy a tiktokkal sem -- rohadt sok érdekes videót láttam már ott, sokat tanultam, és sok mindenre nyitották már fel ott a szemem egyes emberek. szerintem tök izgalmas, hiszen ott leledzik az új generáció! és ők azok, akik visznek minket előre (saját magunkon kívül és túl) és szerintem sok mindent tudunk tanulni tőlük. (mert az újabb generációban sem csak táncvideósok vannak -- a mi generációnkban is voltak makeup haul-osok meg minden anyám kínja. nem jobb vagy rosszabb szerény véleményem szerint.)
    tudod, hogy a wattpad nekem nem kenyerem különösebben, ao3-ra pedig az angol nyelvű írásaimat teszem, mert arra van ott kereslet, és azt az oldalt is teljes szívből imádom (bár a 60+ oldalas “marked for later” listám would beg to differ).
    neked ezek az oldalaid, profiljaid nyilvánosak, a bloghoz kötöttek? vagy személyesek? én pl. a tiktokomat csak arra használom, hogy hetente megbombázzam a barátaimat 30+ videóval 😇 (most már jobb, egy fél éve még mások voltak az arányok -- more like naponta 50+ lol.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mint minden közösségi oldalt, lehet értelmesen is használni, meg nem. És ugye ki hogy... A tiktok nekem új terület, eddig nem használtam, barátkozom vele, de tényleg vannak rajta jó dolgok is. És baromi könnyen eltölt az ember rajta órákat :'D (személyes tapasztalat).
      A wattpadot megértem, bár ott is akad olyan írás, amiért érdemes lenni rajta. Én amiatt vagyok fenn, mert kényszerszerű egyrészt, ahogy divatba jött, kettő, baromi sok szerkesztési tippet, munkát tudok rajta nézegetni. És mostanában egyre inkább angolul olvaok rajta már, mint magyarul... egyszerűen angolul a közösség is sokkal másabb (ao3 szerű)
      Hát, sok a bloghoz kötött (insta, tiktok (egyelőre még személyes nincs, de gondolkodom rajta), de instából van saját is pl. Hát, megnézem, hogy van-e értelme a blognak, tudom-e megfelelően alkalmazni reklámozásra, és ha nem, akkor sztornó. De az instát már sikerült, a tiktokkal meg meg fogok küzdeni :D régen imádtam videókat vágni, de kijöttem a gyakorlatból, másrészt ez másfajta pepecselés, mint a szerkesztés, és néha kiidegel, amikor ilyen másodpercnyi hibákat látok az épp elkészült videómba xD

      Törlés
    2. hát igen, baromi addiktív egy hely a tiktok...
      akkor úgy látszik, a wattpadnak is van haszna azért :D annyira fura, hogy a zsengébb korú ismerőseim, akik élvezik az írást, ők a wattpaddal kezdték az útjukat – emlékszel, hogy itt blogspoton mik folytak anno? külön dealeket kellett kötni csak egy blogkinézet-átalakításért meg minden. (nem tartottam számon, őszintén, úgyhogy lehet 10 éven belül kiderül, hogy elígértem az elsőszülöttemet.) gondolom ezért ismeri ez a generáció a kódolás legalapjait, mert inkább próbálkozott ő maga :D (ps. kaptam gyönyörű átalakításokat is, úgyhogy no disrespect, de kaptam förtelmeseket is.)
      ahh na mindegy, elég a nosztalgiából... ((de bezzeg az én időmben minden jobb volt))
      igen, azt láttam, hogy az instád nagyon jól üzemel, gratula! én, mint sokadjára is rájöttem, nagyon nem tudom tartani ezeket a szocmédia oldalakat :/

      Törlés
    3. Oh igen, meg amennyit várni kellett a legjobbakhoz. Amúgy igen, pont emiatt kezdtem én is foglalatoskodni vele, egy mert baromi sokat kellett várni, kettő, mert valóban én is kaptam olyat, ami... hát nem volt túl szép. Mondjuk főképp fejécekben, kevésbe kinézetben.
      Pedig egy időben minden sarkon designblog nyílt :DDD
      *sóhaj* kicsit hiányzik az a nyüzsgés. Változnak az idők, idomulni kell, de akkor is... egy picit.
      Hát nem könnyű amúgy, mert sokszor nincs kedvem, "há' má' megint ki kéne valamit posztolni". De én ilyen vagyok, itt blogon meg mindenhol, hogy valamikor nyüzsgök, valamikor meg napok-hetek csöndje száll rám.

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.