Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2024. február 18., vasárnap

Körforgás write tag - Február

Hellobello!
Cím: Körforgás write tag - Február
Kategória: egyéb – tag, kérdőív
Figyelmeztetések: 
Terjedelem: 1075 szó
Forrás: Emíliától származik a tag, alig várom a többi hónapot is :3
Megjegyzés: Ha már elkezdtem, természetesen, folytatom is tovább :D vártam már, hogy mi lesz és várom továbbra is. Bárki, aki úgy érzi, szeretné kitölteni, csak nyugodtan, linkelje is, hogy olvashassam :3 
Megjegyzés 2: igyekszem lassan aktivizálni magamat. Munkakeresés leszív, de a greenfoxnak vége – az is megér majd egy bejegyzést. És akkor végre kialakul egy posztolási rendszer ^.^ várom nagyon, remélem ti is!
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * *
Szabályok:
  • Bármikor csatlakozhatsz – a korábbi hónapok kitöltése nem kötelező, de persze szabad.
  • Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  • A linktree segítségével jelöld a játék ötletgazdáját!
  • Ha másnál láttad a taget, linkkel jelezd, hogy tőle hoztad!
    • Franciska hívott ki még a januárira :) és ha már elkezdtem, akkor folytatom is tovább!
  • A játék platformfüggetlen – bárhol találkoztál vele, átviheted magadhoz, akkor is, ha más platformon vagy aktív.
  • Jelölni szabad, de nem kötelező – beszállhatsz akkor is, ha senki nem hívott ki, és neked sem kell másokat jelölnöd. De ha szeretél meghívni embereket, megteheted, csak értesítsd őket.
  • A bannert vinni szabad, de nem kötelező.
  • Válaszolj a kérdésekre! (Ha van +1-es, azt se felejtsd ki!)
  • Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! (nem kötelező)
  • Ha van kedved, kommenteld akár az ötletgazdához, akár ahhoz, akinél láttad a taget, hogy kitöltötted, hátha bekukkantanak hozzád! ;)
Kérdések:

Február - Álarc
  1. Szerepelt-e már valamelyik történetedben farsang, karnevál, álarcosbál, bármilyen beöltözős móka?
  2. Ha egy hétre magadra ölthetnéd az egyik szereplőd bőrét, ki lenne az és miért?
  3. Szokták a szereplőid másnak mutatni magukat, mint amilyenek?
  4. Igazi vagy írói álnév? Miért?
  5. Szoktál valakivel az írósról beszélgetni, vagy inkább „rejtőzködő” típus vagy?
  6. +1 Bármit kérdezhetsz, ami a hónaphoz vagy az ahhoz választott témához kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)
Válaszaim: 
1. Szerepelt-e már valamelyik történetedben farsang, karnevál, álarcosbál, bármilyen beöltözős móka?
Én tökre azt hittem, hogy igen. De miközben pörgettem végig az írásaimat, rá kellett jönnöm, hogy nem :( még Halloweenkor sem, egyáltalán nem fordult meg eddig az írásaimban a beöltözés, álarcosbál, farsang. Na, de majd most, már csak ezért is fogok egy ilyet írni :D 

2. Ha egy hétre magadra ölthetnéd az egyik szereplőd bőrét, ki lenne az és miért?
Ez egy jó kérdés, mert őszintén így első gondolatra senki sem jutott eszembe. Szeretem a karaktereimet, de azért :D nem kívánom azt a sorsot, amilyet írok nekik XD
De talán Liáét igen a Csak egy italtból, mondjuk az ő élete nagyban merít az enyéméből, így nem lenn nagy különbség. Kicsit irigylem Emese barátnőjét, akire minden helyzetben, bármikor számíthat, aki olyan számára, mint a testvére. Meg Robival lévő kapcsolatát is. Ez a tipikusan „szerelmesek, de barátok is gondolatot. 
De akár Kambüszész elveszett seregéből Letisha, elég kalandos életem lenne – bár valószínűleg a tanári pályát ki nem állhatnám. 
Meg ne felejtsük el Vesperát, de csak a Roxfort miatt :D nem szívesen lennék a Lestrange-família tagja, de mint a Roxfort tanulója igen :D mostanában szóba került, hogy leszedjem a Hogwarts Legacy-t, de aztán úgy voltam vele, talán nem akkor kéne vele meglepnem magam, mikor le vagyok égve :D
Így legeslegutoljára Veronika jutott eszembe. Imádnám a kosztümös kort, noha nem irigylem a nők helyzetét akkor, még ha neki rang miatt egy fokkal kényelmesebb az élete. 
Úgyhogy összességében egy hétre sok mindenki lennék – talán az összes karakterem is –, de egy életre azért senki sem :D 

3. Szokták a szereplőid másnak mutatni magukat, mint amilyenek?
Van egy-két ilyen karakterem. 
Annabeth az I, the Soldierből. Ugye ő éppen most a S.H.I.E.L.D.-nél tanul, de amúgy James levadszásával foglalkozik. Fury neki csak ugródeszka, közben pedig egy kicsit alvilági életet él. Ez kb. a történet végéig is így van. Szeretem benne ezt a fajta kettősséget, hogy igazából ő sem nem rossz, sem nem jó ember.
Sakktáblánban Wilma egy kicsit másnak mutatja magát, mint ami. Ennek oka, hogy ő saját magától is fél, nem ismeri önmagát, képességének határait, és próbál ettől a tudástól menekülni, így belekényszerül egy szerepbe, amit ráosztanak. Ő ebben elvan, csak hát... „az igazság mindig kiderül :D 
Blood in the Waterben a szirén aztán mindenki :D még maga is majdnem elfelejtette igaz valóját. De többet nem árulhatok el, mert az spoiler lenne erősen :P
Amúgy a Jolly-Jokerben Ivy volt még ilyen. Atlasék adnak neki egy szerepet, de közben a Szem is rábíz egy küldetést, úgyhogy aztán ő végképp nagy kalamajkában van :D
Waning Crescentben Slo próbál normális lenni, próbálja tagadni a vágyait, az igazi valóját. Ő csak egy hétköznapi lány akar lenni. Ebből adódik az „álarca
Shyla a Love of Ribot's Law-ban csak azért kicsit más, mert az amnéziával a szokásai elfelejtődtek. De persze, a történet végére helyrerázódnak a dolgai, de emiatt lesz egy kis különbség a régi énjével szemben. 
A Férj vagy Feleség? pedig erről szól. A férj is (még nincs nevük T.T) másnak – nem melegnek – mutatja magát, a feleség pedig néha férfinak – nő létére. Ahhh, meg kéne írni azt a sztorit is :D 
Úgyhogy igen, én szeretem másnak mutatni a karaktereimet. 

4. Igazi vagy írói álnév? Miért?
Álnevet használok. Ennek több oka is van, valahogy mikor elkezdtem a bloggekedést, tetszett, hogy valaki más lehetek, mást tudhatok, mást csinálhatok, mint ami vagyok. Akkor Annabeth – Percy Jacksonból – volt éppen a nagy kedvencem. Emellett persze az is jól jött, hogy az ismerőseim és családom nem tudja, ki Abeth. Mai napig sem sokan tudják, hogy írok, és feszengek kicsit, ha olyan ismerős tud róla, aki ismer és akar velem beszélni erről :D próbálok ezen javítani, de még nem sikerült ebből a szorongásomból kinőnöm. 
Végezetül az évek alatt hozzám nőtt Abeth, bármikor ha kiadásra kerülnék, biztos zárójelesen kikerülne az írói nevem is. (Most éppen a kiadásos borítórendeléseknél is ezt csinálom.)

5. Szoktál valakivel az írósról beszélgetni, vagy inkább „rejtőzködő” típus vagy?
Pont fentebb írtam, hogy inkább a rejtőzködő. Most a programozóképzés alatt volt valaki, aki utána járt a blogomnak, beszéltünk róla, de még azt is furának éreztem. Valamiért elkezdek feszengeni, hogy most azért, amit írok és ahogyan, teljesen más embernek fognak hinni. Ez tudom, hogy butaság, meg megértem, hogy a fanfictionök egyeseknek nem tűnik túl irodalminak – egyszer tuti hozok erről is egy bejegyzést :D Emellett pedig sokáig a családom előtt is titkoltam, mármint hogy ők úgy tudták, hogy letöröltem a blogjaimat, aztán persze, én visszaszivárogtam, mert imádtam csinálni :) és így kialakult ez a fajta rejtőzködés. Akarok ezen változtatni, idővel remélem sikerülni is fog. 
Közben javítva: Leahvel szoktam néha beszélni róla, vagy úgy általánosságban csak az írásról. Néha párommal is. – Elismerem, hogy ebben van hova még fejlődnöm :D 

+1 Bármit kérdezhetsz, ami a hónaphoz vagy az ahhoz választott témához kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)
Alapvetően nem volt, de Franciskától átvettem a kérdést: Szerepet kap valamelyik történetedben a Valentin-nap?
Eddig nem. Nem tudom, hogy fog valamelyikben megjelenni egyáltalán. 
Őszintén, nekem a Valentin-nap nem egy nagy ünnep. Mert szerintem egy kapcsolatot mindennap ápol az ember, nem csak Valentin-napkor.

Az én +1 kérdésem viszont a következő lenne: Az egyik karaktered olyanná válik, mint te (az író), azt az életet éli, mint te. Hogyan befolyásolná ez a történetet, a cselekményt, miben változna a karakteríve? 

Kihívottak: olyanok, akikről rég hallottam és hátha örülnének ^.^
  • Lyn
  • Cat
  • Delacroix
  • Persze, amúgy mindenki más szabadon, linkeljétek, alig várom, hogy olvashassam más válaszát is!

2 megjegyzés:

  1. Annyira örültem neki, hogy ennyire részletesen, és több karaktered bemutatva válaszoltad meg a kérdéseket! Nekem segítség, hogy ez alapján is jobban eldönthetem, melyik sztoridat kezdjem el olvasni, mert már nagyon illene végre olvasóként is aktivizálnom magam :D
    A férj vagy feleséget meg lécci, lécci tényleg kezdd el, én imádnék egy ennyire tabudöntögető történetet!
    Az írói álnév kérdését meg nagyon átérzem... De te jó ég, én nem tudtam, hogy ez nálad az Annabeth-ből jön! :O Jó, mondjuk tavaly daráltam le az összes PJO könyvet, szóval lehet, eddig nem is értettem volna, de ezt így tök jó volt megtudni :D
    Nálam pedig vár +1 kérdés, ha szeretnéd még kiegészíteni a bejegyzésed, csak megint csiga voltam, aztán nem jutott el ide időben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, sok még meg sincs írva, csak szeretek róluk beszélni XD na de, kezdem összekapni magamat, hogy ezen változtassak! Idén, ha törik, ha szakad, valamit be fogok fejezni!
      Hajlok rá, hogy előkeressem a vázlataimat és jeleneteimet, amik megvannak :3 mert amúgy imádnám írni.

      Hát igen :D fiatal voltam, éppen akkor őt szerettem nagyon a PJO-ból, ez nem ilyen nagy kérdés volt, egyszerűen kellett valami név, és nem jutott jobb eszembe, mint az övé. Aztán persze, hozzám nőtt ^.^

      Közben kiegészítettem, köszönöm, hogy szóltál :3

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.