Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2024. október 10., csütörtök

Körforgás write tag - Szeptember

Hellobello!
Cím: Körforgás write tag - Szeptember
Kategória: egyéb – tag, kérdőív
Figyelmeztetések: 
Terjedelem: 1168 szó
Forrás: Emíliától származik a tag.
Megjegyzés: Rég jelentkeztem... :( semmi sem úgy alakult, ahogy elterveztem, vagy ahogy akartam volna. Lassan külön posztot is szánhatnék a dolognak, de nem akarok, helyette, akit érdekel, itt egy lenyílóban mesélek arról 
mi történt az elmúlt időszakban »
Nagyon lelkes voltam, hogy végre ősz van, lesz időm írni, meg minden. Volt az a meleg, mozdulni sem lehetett, aztán jött a kurva hideg, és az nyomasztott – klímaváltozás lvl.végtelen. Na de...
esküvők -- lehet említettem, nem tudom, teli voltunk esküvőkkel, hármon is meg kellett jelennünk párommal. Tehát a hétvégéim úgy néztek ki, hogy összekészülődtem (hajam, sminkem, ruha) (közben hétköznap kimostam a ruhákat, kivasaltam őket – a poliésztert vasalni a világ legnagyobb szopása –, megvettük az ajándékokat, lebeszéltük a fuvarokat, stb.), elmentünk esküvőre, hazajöttünk/ott aludtunk, vasárnap pedig szenvedtem a másnaposságtól. Az utolsón méghozzá a barátnőm úgy berúgott, hogy hajnal 2-től 5-ig ott strázsáltam mellette, hogy ne essen semmi baja. Úgyhogy nem volt túl pihentető egyik sem, bármennyire is jók voltak. 
munkahely -- még nem rúgtak ki, juhéééj, állást sem találtam azóta, meh (egy ajánlatot kaptam, ami bár nagyon kecsegtető volt látszatra, de részleteiben már kevésbé) Eléggé háborús a hangulat, lévén hogy a próba auditon megint nem megfelelő eredményt értünk el, úgyhogy a cég bekeményített és leépítés zajlik. Kirúgtak vagy 10 embert, bár jöttek újak, de abból volt, aki 1 hét után megunta a banánt...
jogsi -- a KRESZ végénél járok, az elsősegély órák pedig megvoltak most a héten, vizsgázni kell már csak. Azt a hónapban szeretném letudni, hogy a gyakorlat elindulhasson novemberben, ha lesz szabad kocsi. 
írás -- hát... ez nagyon fájdalmas pont, mert hihetetlen hülye voltam. Az történt, hogy augusztus végén a céges gépet leöntöttem véletlenül, elvitték szervízbe, kaptam egy pc-t. És szeptemberben akkor felnéztem a talers.io-ra, hogy nah, folytatom tovább a Conjunction továbbírását, hisz publikálásban kezdem utolérni. És nem volt ott, mert kiderült, hogy a céges hálózat helyi IP-n tárol csak felhőben, tehát más gépről nem fogom soha a büdös életben látni azokat a Conjunction és Fekete tea és barackvirág részeket >< sok mindent letilt a hálózat, ezért nem drive-ba írtam, de el kellett volna küldenem a saját emailemre, lehetett volna ennyi eszem... úgyhogy ebből a traumából még nem tértem magamhoz. 
instagram -- új feed, új én? Én nem változtam, de a feed igen, és bár büszke vagyok rá, rendkívül melós, hogy ennyire illeszkedő legyen, úgyhogy rengeteg időt baszok el a photoshopban, meg azzal is, hogy ötleteljek, milyen posztokat hozzak – amúgy élvezem :D Nagyon is alakul, nyugodtan nézzetek rá (@abeth_98), szeretnék hozni pár könyves posztot, pár írással kapcsolatost, vagy a Conjunctionről, stb. – végre sikerült egyesíteni ebben a feedben az írói, a képszerkesztői és a blogger imázsomat. 
betegség -- az influenza megtalált. Múlt héten három napig létezni sem tudtam, annyira haldokoltam. Most jobb, de a párom még mindig nem gyógyult meg, neki ráment az arcára, és félő, hogy visszafertőz, úgyhogy most is éppen teákkal, papírzsepikkel felszerelve gépelem ezt a posztot, és reménykedek abban, hogy nem fogok visszaesni. 
íróasztal -- képzeljétek, lett egy asztalom végre. Eddig vagy a kanapén, vagy az ágyban neteztem, de most! Így átrendezésre került a nappali is, mire megtaláltam az asztalnak a tökéletes helyet. Még sok minden nincsen rajta/körülötte, de jó hozzáülni, kicsit elszántabbnak érzem magam így a bloggerkedésre :D 
könyvfeszt -- imádtam, csodálatos volt, felírtam magam a #szabadirodalmat táblára, négy könyvet vettem is, meg könyvtokot, könyvjelzőket, matricákat – baromi jó érzés volt kinn lenni. Csak azt sajnálom, hogy mivel pénteken voltam kinn, este, munka után, így senkivel sem tudtam találkozni. Na majd könyvhéten!
Úgyhogy nagyon sűrű volt az elmúlt időszak, rettenetesen fáradt vagyok, a hangulatom sem az igazi, de remélem, most hétvégén már tudok egy jót aludni végre, és akkor újult erővel belevetném magam az írásba. Lassan itt a Nanowrimo, kéne valamit készülnöm rá. 
Megjegyzés 2: Nemsokára jön a Conjunction 18. része, már javítva lett, csak meg kell formáznom :3 úgyhogy a napokban várható ^.^
Jó olvasást!💖 További szép napot! 
* * *
Szabályok:
  • Bármikor csatlakozhatsz – a korábbi hónapok kitöltése nem kötelező, de persze szabad.
  • Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  • A linktree segítségével jelöld a játék ötletgazdáját!
  • Ha másnál láttad a taget, linkkel jelezd, hogy tőle hoztad!
    • Franciska hívott ki még a januárira :) és ha már elkezdtem, akkor folytatom is tovább!
  • A játék platformfüggetlen – bárhol találkoztál vele, átviheted magadhoz, akkor is, ha más platformon vagy aktív.
  • Jelölni szabad, de nem kötelező – beszállhatsz akkor is, ha senki nem hívott ki, és neked sem kell másokat jelölnöd. De ha szeretél meghívni embereket, megteheted, csak értesítsd őket.
  • A bannert vinni szabad, de nem kötelező.
  • Válaszolj a kérdésekre! (Ha van +1-es, azt se felejtsd ki!)
  • Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! (nem kötelező)
  • Ha van kedved, kommenteld akár az ötletgazdához, akár ahhoz, akinél láttad a taget, hogy kitöltötted, hátha bekukkantanak hozzád! ;)
Kérdések:

Szeptember – Szüret
  1. Mikor érzed, hogy beérett a munkád gyümölcse? Számodra mi a siker írás terén?
  2. Mi a legnagyobb eredmény, amit valaha elértél íróként? (Nem kell hivatalos eredménynek lennie, bármi, amit annak érzel.)
  3. Kora tavasztól őszig dolgoznak a földművesek a jó termésért. A karaktereid miért dolgoznak? Mi a céljuk?
  4. Ha szüret, akkor befőzés. Vannak-e olyan jó élményeid az írós múltadból, amiket, mint egy finom, édes lekvárt elővehetsz, és a nehéz napokon erőt meríthetsz belőlük?
  5. Ha szüret, akkor must és murci. Hogy állnak a karaktereid a becsípéssel? :D
+1: Bármit kérdezhetsz, ami a hónaphoz vagy az ahhoz választott témához kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)

Válaszaim:

1. Mikor érzed, hogy beérett a munkád gyümölcse? Számodra mi a siker írás terén?
A mostani kérdések kicsit fájnak :D mert ahogy gondolkodtam rajtuk, rájöttem mennyire szánalmas az írói életem XD
Mivel nem tudom azt mondani, hogy mikor befejezésre kerülnek a nagy művek (oké, novellák terén ez adott...), így inkább azt mondom, mikor látom, hogy kezdenek kerek egészet adni, mikor már én is izgulok, hogy az események egymásra rétegződtek, lehet idegeskedni, örülni meg minden. (Illetve ez at is jelenti, hogy tök sokáig eljutott a történet). 
Belegondolva sok sikert nem értem el az írással, ennek ellenére mivel megnyugtat, pihentet, szeretem csinálni. Nem tudom, ennek van-e értelme. 

2. Mi a legnagyobb eredmény, amit valaha elértél íróként? (Nem kell hivatalos eredménynek lennie, bármi, amit annak érzel.)
Mikor befejeztem a Bloody Miracle-t, ez az egyetlen hosszabb mű, amit sikerült. Nagyon furcsa érzés volt, és különös, hogy ennek ellenére, azóta sem tudtam befejezni semmit. De várom nagyon a pillanatot, hogy legyen újabb ilyen, nagy reményeim vannak. 

3. Kora tavasztól őszig dolgoznak a földművesek a jó termésért. A karaktereid miért dolgoznak? Mi a céljuk?
Ez történet és karakterfüggő is, mindegyik másért. 
  • pl.: Annabeth az I, the Soldierből a bosszúért dolgozik, 
  • Scarlette a Conjuctionben először  éli a mindennapjait, aztán önmaga megismeréséért próbál tenni,
  • Kai a Blood in the Waterben egyszerűen csak teszi, amit tennie kell évek óta, aztán jön az ismeretlen szirén, és azon van, hogy kiderítse ki és mi ő,  
  • Csak egy italtban Lia próbál a régi életéhez visszatérni, miközben rájön, hogy ilyen nincs, az élet maga a változás, kapcsolatokért kell megdolgozni, 
  • Wilma egy jobb világért küzd, erre van kárhoztatva, ezt kell tennie, próbálja megmenteni az emberiséget. 
Lehetne hova sorolni. Úgyhogy sok karakter sok céllal, valamelyek nagyobbak, míg mások kisebbek, apróbbak. Szeretem, hogy színes palettája van a karaktereimnek. 

4. Ha szüret, akkor befőzés. Vannak-e olyan jó élményeid az írós múltadból, amiket, mint egy finom, édes lekvárt elővehetsz, és a nehéz napokon erőt meríthetsz belőlük?
Vannak, több is.
Első komolyabb írásom az az öcsémnek készült, novellákat írtam neki, rajzoltam hozzájuk. Ezek a füzetek még mai napig is megvannak, néha visszaolvasom őket – gyerekmesék, amiket édesanyám gépelt be, lévén akkor még alig tudtam írni... Nosztalgikusak, és az öcsém szerette őket. 
De voltam egyszer egy írós táborban, maga a tábor rettenetes volt, az ott lévő tanár csak a saját írását tudta tolni... De a három szobatársamat imádtam, jókat bandáztunk a szálláson, meg minden. Nagyon emlékezetes volt, annak ellenére, hogy írás terén nem tett hozzám semmit. 
Volt egy olvasóm, egy kivételes olvasóm, akire szeretek visszaemlékezni, mert évekig követte a munkásságomat, rendkívül jó érzés volt. Már egy ideje nincs benne az írós berkekben, de... de az, hogy sokáig követett, nagyon jól esett nekem. 
Az első blogger, akivel találkoztam zinikornis volt, azóta már még egy személlyel is sikerült összefutni, de annyira jó megismerni, hogy ki ül a klaviatúra mögött, rádöbbenni, hogy sok közös van bennünk. Nem vagyok egy túl extrovertált személyiség, nehezen nyitok mások felé, úgyhogy ezek a pillanatok kimondottan sokat jelentenek nekem. 
Ez az új design számomra mérföldkő, hisz a blog kezdi elnyerni végleges formáját, imádom szerkeszteni, csiszolgatni folyamatosan, annyira jó érzés, hogy van egy saját felületem, ami csak az enyém. 
Illetve idesorolnám a képszerkesztést is, mert a bloggerkedéssel tanultam meg használni a photoshopot, és e nélkül valószínűleg sosem került volna nyomtatásba borítóm. 

5. Ha szüret, akkor must és murci. Hogy állnak a karaktereid a becsípéssel? :D
Hehe, változó :D kezdeném ott, hogy én szeretek inni, mármint érdekel is, hogy mik vannak, milyen ízeket mivel érdemes párosítani, nem csak maga a tevékenység esik jól. Nem véletlenül főzök sört, a kémiája is érdekel a dolognak. 
Van történetem, amiben megjelenik az ivás, hisz a Csak egy italt központi konfliktusa abból indul ki, hogy Lia részegre leissza magát, másnap pedig már minden férfit nőként lát. Ő nagyon szeret inni, nagyon is tud inni, a történet foglalkozik is ezzel. Nem véletlenül minden karakterhez egy alkoholt párosítottam jellemzésül. 
A Szesz-éjek egyik eleme is az alkohol, ugyanis a történet magában foglalja a sör kiteljesedését Magyarországon, és azt a rövidke kis időt, míg volt szesztilalom.
A háború hagyatékában pedig Bradwickéknek illegális gin gyáruk van a szesztilalom kellős közepén :D heh :D Lottie jól bírja az italt. 
Ezen túl a többi történetben néha-néha isznak az emberek háttértevékenységként. 
  • Scarlette borozni szeret, ritkán rúg be igazán a munkája miatt, nem engedheti meg magának a műtőben a másnaposságtól remegő kezet. De egy fárasztó nap után jól szokott esni neki 1-2 pohár bor. 
  • Annabeth töményezni szokott az I, the Soldierből, de nem sokszor, a felgyorsult idegrendszere miatt hamar kiütődik. 
  • Wilma nem szokott inni, elég fiatal, még csak most jött el az ideje nála... parazita típusú Ártatlansága miatt a szervezete hamar bontja az alkoholt, nem tud rendesen berúgni. 
  • A Fekete tea és barackvirág c. fanficemben maga az alkohol tud néha a tea összetevője lenni, de nem igazán hangsúlyos a történetben a fogyasztása. Hermionét úgy tudom elképzelni, hogy szerintem átlagosan bírja, sem nem jól, sem nem rosszul :D
Úgyhogy igen, meg szokott jelenni az alkoholfogyasztás a műveimben ilyen-olyan módon, kevésszer nyúlva magához a függőség súlyos problémájához.

+1 kérdés: most nem még. De majd valahonnan vadászok. 

Az én +1 kérdésem pedig a következő: Az évjárat megítélés: Írás közben történt veled olyan, hogy hirtelen változtattál a karakteren vagy a cselekményen? Ha igen min és miért? Ha nem, mindig minden a tervezettek szerint történik, vagy néha a történet valami mássá növi ki magát? 

Kihívottak: 
  • Lepke
  • Janett C. 
  • K. K Tinka
  • És természetesen amúgy mindenki más, persze, csak linkeljétek, mert nagyon érdekelnének a válaszaitok :3
Előző rész Következő rész

2 megjegyzés:

  1. Szia, Abeth!
    Jó volt olvasni a válaszaidat a kérdésekre.
    Előtte picit még reagálnék a "mi történt az elmúlt időszakban" részre.
    Hajrá a kresszel és a vezetéssel! Én is idén csináltam meg (konkrétan 3 hónapja), kicsit már koravén korban a jogosítvány tekintetében, és most kezdtem el érezni a szabadságot, amit kaptam vele.
    A laptop incidens nagyon frusztráló lehetett, én azóta messengeren, pendrive-on és mindenhol tartok biztonsági másolatot, amióta egyszer meghalt a laptopom váratlanul és nem volt biztonsági mentésem az éppen aktuális progresszióról csak egy korábbi változatom. Minden egyes este elküldöm magamnak messengeren, nehogy véletlenül megszívjam újra, így tudom, milyen frusztráló ez a dolog :')
    Gyógyuljatok minél hamarabb! Kitartást a betegséghez!
    Vissza a poszthoz...
    Nagyon hasonlítasz egy barátnőmre, ezt mindig meg kell állapítsam. A válaszaid magadra vonatkozóan teljesen olyanok, amiket ő is mondana.
    Nagyon jó érzés volt olvasni azokat az emlékeket az írós múltadból. Mennyire menő, hogy találkoztál is blogger társakkal, nekem ez kimaradt sajnos. Én sem ismerkedem könnyen, jó lehet "hasonszőrűekkel" találkozni :D
    Scarlett olyan "boros típusnak" is tűnik :D
    Hamarosan én is megcsinálom ezt a tag-et, csak előtte a fejezetet akartam mindenképp feltenni ^^ Lopom a +1 kérdésedet majd!
    Várom majd a Conjunction új részét is! * - *

    Carly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Carly!

      Nah kíváncsi leszek, hogy fogom megélni ezt a jogsi dolgot. Mert amúgy nekem a tömeggel nincs bajom, sőt, így tudok olvasni :D persze,kényelmesebb egy kocsi, de nem tudom, érezném-e vele a szabadságot. Majd kiderül!

      Igen, mai napig az, már rendeltem azóta egy külső meghajtót is, amire mindent kimenthessek, de igen, mostnantól legalább minden emailbe elmegy, csak legyen meg.
      A legrosszabb az, hogy volt egy ütős Esme-Scarlette jelenetem, ami fölött tök sokat ültem, és most meg már nem emlékszem olyan élénken,és ez bosszant nagyon D:

      De érdekes, mondjuk én nálad is, és Stellánál is éreztem, hogy valamikben tökre hasonlóan gondolkodunk, ahogy töltögettük ki ezeket a tageket.

      Hát, amúgy évekig nem mertem senkivel találkozni, nem éreztem, hogy erre lenne szükségem, meg a szüleim elnyomták bennem kicsit a bloggerkedést. Nem is tudom már, hogy beszéltük össze zinikornissal a dolgot, mindenesetre nagyon jó volt.
      Utána meg idén volt a watppadról egy lány, akivel hasonló téren végeztünk az egyetemen, közel volt egymáshoz, és így. Én abszolút nyitott vagyok összefutni bárkivel :3

      Majd várom a válaszaidat <3
      Addig is vigyázz magadra!

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖