Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2024. január 28., vasárnap

Már majdnem jó

Tudtam, hogy nem fog sokáig tartani ez a piros design, holott a csontváz, ahogy felkéri a hölgyet koncepció tetszik, de... itt meséltem, milyen szenvedések árán csináltam meg a fejlécet, és alig vártam, hogy valami más legyen már. Egyszerűen nem volt az igazi. Rajzolni akartam ma az új táblámon, most hogy több hivatalos borítóra felkértek és mivel olyan nehéz hozzájuk jó alapanyagot találni, elkezdtem bele-belerajzolni a szerkesztésekbe. Ennek ellenére ebbe nem nyúltam bele, csak a png-ket egymásra dobáltam. A végeredmény a mostani design lett, nem mondom, hogy teljes mértékben elégedett vagyok – mert nem –, azonban ez egy kicsit más jellegű fejléc, a színei kimondottan tetszenek, így egy ideig biztos maradni fog :D
A másik fejlécötlet pedig itt, balra látható. Már rég szerkesztettem, olyan szilveszter könyékén talán, akkor rohadtul nem voltam vele megelégedve, most viszont... Így újra elővéve, lehet, hogy később felhasználom, miután egy picit még igazgattam rajta, esetleg másik képen használom fel az ötletet, mert látok benne fantáziát. 
Úgyhogy a szerkesztésről ennyit, az évet nagyon jól nyitottam, új szintre emelkedtem a rajztáblámmal, és rohadtul imádok vele szerkeszteni. Az pedig rendkívül jól esik, hogy felkérnek kiadásokhoz, így kezdem azt érezni, hogy talán tényleg nem vagyok ebben rossz :'D Meglepően sok időm lett szerkeszteni, most hogy decemberben a cég, ahol a programozói képzést végzem, csődbe ment – átvett egy másik, de már semmilyen következménye nincs ha végzek, ha nem, így bejárok, míg nincs munkahelyem –, de ez egy másik sztori, majd fogok róla beszélni ^.^
Az írás zajlik, a Fekete tea és barackvirág következő részét szeretném hozni február 14-ére, és utána nem sokkal Carlisle-ék is megkapják a maguk folytatását. Épp a napokba tettem rendbe az írói Notionömet – minden regényemnek van oldala, jegyzetei, inspirációi; ilyen kis gyűjtőhely a sok-sok információról, ami egy regényhez tartozik –, és újra fellelkesedtem a cselekményért, meg basszus, 3 rész és Scarlette-ék között történni fog valami 0.0 nem spoilerezek, bármennyire is nehéz :D Úgyhogy nagyon várom, hogy legyen új munkahelyem, a képzés teljen le, költözzek át – igen, már megint –, és akkor végre, ki tudok alakítani egy ritmust az íráshoz és szerkesztéshez. Nem lesz megállj! 
Úgyhogy rólam ennyit, ha érdekelnek a mindennapjaim és a bloggeréletem részletesebben, érdemes instán és/vagy threadsen is követni, őket aktívan használom. 
Végezetül nem maradt más, minthogy szeretném megköszönni nektek, hogy olvastok, kommenteltek, itt vagytok velem, és a sok-sok türelmeteket. Nagyon szépen köszönöm! 
Veletek miújság? Kinek hogy kezdődött ez az év, ez a félév? Munka, iskola? Beszélgessünk! 💖
Puszi:
Abeth 
*gif a tumblr.com tulajdona
« Előző csere   Következő csere »

4 megjegyzés:

  1. Ú, nagyon tetszik az új kinézet! Főleg a színek és a fejléc. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3 bár eredetileg zöld-narancsot akartam... majdnem sikerült :D

      Törlés
  2. Sziaaa :)
    Najó, én imádtam az előző kinézetet és a fejléc annyira nagyon tetszett. Megmondom őszintén, nekem nem ez a kedvenc fejlécem - a másik fejléc ötlet nagyon tetszik.
    A színek nagyon bejönnek, de a fejléc nem az én világom, sajnálom. De, ha neked tetszik, akkor az jó, mert ez a te birodalmad és nem probléma, fogom látogatni az oldalt, mert szeretem a tartalmaid.
    Nagyon örülök annak, hogy a rajztáblát ennyire szereted és tudod használni. Lelj sok örömet még benne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig érdekes látni az ízlést, mert pl. nekem nem volt rossz, de nem az igazi. A mostani sem azt az érzést adja, hogy "igen, ezt megtartom", de jobban tetszik, főképp a színei, méretei kicsit aránytalanok... Úgyhogy megértem, ha nem tetszik, emellett gondolom a csontvázak és koponyák tudnak ízlésben vízválasztóak lenni :D
      Remélem, hogy jó sokáig fog boldogítani! <3

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.