Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2022. március 6., vasárnap

Minden is együttvéve

Hellobello!
Eljött végre ennek is az ideje. Nagyon érett a design csere már, hisz bő egy éve volt már ugyanaz. És ugyan tetszett ez a világos, de untam kicsit. Úgyhogy más és merészebb vizekre eveztem. Egyszer volt a blogon egy sötétebb (még ez), de még az sem volt ennyire, mint a mostani. És bár sokat kellett pepecselnem vele, azt hiszem, készen van. És meglepően elégedett vagyok vele. Átfésültem minden oldalt, szelektáltam a cseréket, a tartalom fülön a címkéket is aktualizáltam, úgyhogy már csak újra tartalmat kell gyártanom :D 
A mai bejegyzés nem azért különleges, mert csere történt, hanem mert ez a blog 100. bejegyzése * - *
100. 
El sem hiszem. 
No meg jó pár hónappal megkésve, de azért Boldog 3. Szülinapot a kis drága blogomnak. Az ünnepek elég tartalmasan teltek, így sajnos, a születésnapnak nem tudtam áldozni egy bejegyzést, nem hogy egy novellát. Aztán a januárt sem úgy sült el, és mikor februárban végre tudtam volna írni, akkor meg a 99. bejegyzéshez elment a maradék ihletem is. Úgyhogy ilyen kis csendes ünneplés lesz most. 3 az 1-ben :D 
A Mátrix fanficem nem íródott meg azóta sem, de mivel azt most ide a kerek számokhoz akartam, így ráér az még, és tudom hozni a regényeket, mert az ItS-hez, a Sakktáblánhoz, de még a Csak egy italthoz is készül már a következő rész. Csak javítani kell őket igazából. Úgyhogy remélhetőleg nemsokára tudok jönni nektek bejegyzéssel. 

Na de addig is! 
A mai téma legyen a n o s z t a l g i a. Tudom, vannak évenkénti összegzők, de most egy teljeset akarok nektek és csak a kedvencekből :D 

A legolvasottabb bejegyzések
  • történet: 13 év (elismerem, ezt én is szeretem, néha újra szoktam olvasni)
  • vers: Haikuk #51-60.
  • fordítás: Tudás (abból a kemény 2-ből választva :D )
  • kritika: Leányrablás Budapesten (itt se nagy még a választék, régen több ilyet gondoltam, hogy hozok, de azt sem szeretném, hogy ezzel árasszam el a blogot... titeket érdekelne, vagy inkább offoljam az ötletet?)
  • személyes: Félévzárás #8. (Köszönöm mindenkinek a gratulációt <3)
  • tag: Blogger tag
  • kinézet: Új kódolás (pont mikor a régi sablont átkódoltam magamnak)
  • kampány: #miisittvagyunk (ilyet még tuti fogok hozni)
És ha már így összegyűjtöttük, akkor én is elmondom, hogy melyikeket szerettem :3 

Kedvenceim
  • történet: Heg (viccen kívül, rövid, tömör ugyan, de van tartalma, ami nem minden írásomról mondható el xD)
  • vers: Haikuk #31-40. (maybe, fura de a teljes verseimből egyik sem úgy igazán, vannak mondataik, szófordulataik, de egyik sem lett... nem tudom, milyen szót mondjak. Talán a Mikor még...)
  • tag/kihívás: 10(+1) cím (imádom az ilyeneket, bármikor nagyon szívesen töltöm ki őket * - * úgyhogy nem volt könnyű, mert a write tag-t is nagyon szeretem, de talán ez... Majd még hozok :D )
  • kinézet: jelen pillanatban ez :D de szerettem ezt is
Legutoljára pedig, remélem válaszoltok a kérdésre, nektek volt kedvenc bejegyzésetek tőlem? Vagy éppen olyan, amit még egyszer ne hozzak? Miben kéne fejlődnöm? Abszolút nyitott vagyok mindenre, érdekel a véleményetek, úgyhogy ne tartsátok magatokban <3
 
Köszönöm, hogy velem vagytok! <3

Vigyázzatok magatokra!
Puszi:
Abeth
*a gif tenor.com tulajdona.

4 megjegyzés:

  1. Huu, boldog szülinapot a blognak!
    És huu, sötéééét 😍 Amúgy imádom a képet oldalt, nagyon-nagyon király! Te csináltad?

    De hogy mi a kedvenc bejegyzésem? Te nő, olyanokat kérdezel...
    Imádom a “haiku próbálkozásaidat” for sure, meg még mindig nagyon emlékszem arra a Marveles crack ficre a porszívóval meg kávémasinával :D Uu, meg volt a “Lupin levelet ír” fic is! Nagyon szeretem az OG karakteres írásaidat, szerintem szuperül alkotsz szereplőket. Kitartóan várom a Tulipánt abban a temetőben, meg a Csak egy italt is érdekesnek tűnik so far.

    Hát ezzel nem sokat segítettem szerintem, lol. De no, most csak erre futja... 😅

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3 igen, én csináltam, csak DorinnaLaufeyson ihlette deviantartról :3

      Istenem, az a marvel fic x'D bár szerintem arra nem ezért emlékszel xD
      Szereplőimet köszönhetem annak a sok év szerepjátéknak, így legalább azok legyen valamilyenek :DDD
      A Csak egy italt biztos hogy most a közeljövőben fog érkezni, a Tulipán a temetőben viszont csak akkor, ha a három megkezdett regényből egy a vége felé közeledik, ha nem éppen már be is fejeződne... Addig legalább bétával át is tudom nézetni és a maradék üres részt összekötni :D

      Akkor is köszönöm, hogy írtál :D érdekes mindig látni, kinek milyen az ízlése, mi tetszett.

      Törlés
  2. Tudom, hogy már márciusi a bejegyzés és az utóbb időben nagyon elhanyagoltam a blogspot-ot de mindenképpen le kell írnom, hogy nagyon jó lett az új design és a színösszeállítás is nagyon bejön, a szemet is kíméli. :) Egyébként hogy vagy? Mi újság veled?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokat küzdöttem, hogy ne legyen túl erős a kontrasztja, lehessen sokáig nézni, de örülök, hogy sikerült. Kicsit merészebb, mint az eddigiek, de nekem pont ezért tetszik.

      Oh, vizsgaidőszak... az egyetem nem könnyíti meg a dolgomat. Mellette most már 1 hónapja új munkám van, amit sokkal jobban szeretek, kicsit komolyabb is. Aztán várom már a nyarat, kicsit pihenni szeretnék, feltöltődni, írni. Szerkesztésekben is szünetelni, hogy ne égjek ki tőlük, mert kezd nagyon sok lenni néha. De alapvetően jól vagyok, a meleget próbálom elviselni, zajlik az élet :D Veled miújság? Nagyon rég hallottam már felőled. Hogy vagy?

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.