Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2022. március 1., kedd

Haiku próbálkozások VII.

Hellobello!
Cím: Amatőr haikuk 61-70. 
Kategória: vers – haiku
Besorolás: egyperces, drabble
Figyelmeztetések:  
Korhatár: G
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 88 + 130 szó
Eddigi részek: itt
Megjegyzés: Jézusom, mikor írtam utoljára ide. A január az teljesen off volt, majd el is fogom mesélni az féléves összegzőbe, hogy miért is. Februárnak nagyobb lendülettel álltam neki, de egyszerűen nem tudtam megírni a 99. bejegyzést. Pedig ott van a félkész novella és értékelés, de nem tudtam és most sem tudom rávenni magam a befejezésre. Mondjuk, most épp... Nem tudom. 
Úgyhogy ez lett a 99. bejegyzés a blogon :D hihetetlen, amikor elkezdtem az Arctalant, nem igen realizáltam, hogy lesz ennyi poszt, és már itt tartunk. Viszont az ígérem, hogy a 100. sem novella, sem vers nem lesz, az csak egy kis nosztalgia és újítás egyben. Mert ráfér a blogra, már idejét sem tudom, mikor volt design csere. Kicsit sötétebb lesz, mint a mostani, illeni fog a mindennapjainkhoz.  
Ezen túl pedig I'm back :D aktivizálom magam újra. 
Megjegyzés 2: Remélem jól vagytok, mindenkivel minden rendben, vigyázzatok magatokra! 
Jó olvasást!💖 További szép napot! (A végén a szokásos.)
* * *
#61.
Temetve rózsák
Közé, kihajt egy véres
Testem tetemén.

#62.
Leszakítva egy
Tulipánt, kék vázában
Haldokolva élt.

#63.
Whiskey-ibolya
Virága lehullik a
Pohár aljára.

#64.
Hiányodból gyúrt
Agyag forma vagy, csak egy
Élettelen más.

#65.
Gyűrt lepedők közt
Visszhangzik pőre vágyam,
Sóhaj, utánad.

#66.
Messze utaztál.
Csak a távolság került
Közelebb hozzám.

#67.
Kristály pohárban
Aranyló szesz párlatja
Életem íze.

#68.
Egy szellem akkor
Válik hús-vér valóvá,
Ha emlegetik.

#69.
El fog pusztulni az
a virág, melyet véres
Földbe ültetnek.

#70.
Lágy érintésed
Viaszpecsétet ütött
Testem papírján.

* * * 
Azt hiszem, sok mindent írhatnék az elmúlt napok történései végett, valahol mégis olyan hihetetlen, félelmetes és nyomasztó, ami a világban zajlik. Mindenki erről beszél, így a blogra nem feltétlenül hoznám, hogy egy nyugis, idilli környezet maradhasson meg, noha azt nem ígérem, hogy egy novella vagy vers formájában nem fogom a gondolataimat önteni valamikor. De biztos nem most még. 
Úgyhogy beszéljünk arról, hogy ti az életetekből mennyit merítetek, akár hogy a történet hol játszódik, vagy a karaktereitek jellemvonása (mármint olyan dolgokra gondolok, amit ismertek, tapasztaltatok, nem pl.: a magyar történelemre)? Valaki többet, valaki kevesebbet. Van olyan sztorim, ami a lehető legtávolabb akar kerülni az életemtől, más világba kalauzol el minden téren. De van a Csak egy italt (munkakör, tanulmány, egy kevés jellemvonás), vagy a Szesz-éjek (karakterjellem, cselekmény), amik nagyokat merítenek tapasztalataimból. 

2 megjegyzés:

  1. uu bocs, nem tudok érdemben reagálni, csak hogy:
    új design! 😍 ráadásul sötét!! 😍
    miért izgatnak engem mindig a design cserék ennyire?...
    vers-féle dolgokhoz még mindig nem igazán tudok hozzászólni, tbh, de még mindig nagyon szeretem a haikukat úgy általában, pláne a tiéidet. úgy látom, ezek most többnyire virág-témájúak:) a kedvencemnek megszavaznám a 66 és 69-es jelentkezőt 💛

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen, bár még nincs teljesen kész, de már felkerült. Holnap befejezem a bíbelődést vele, addig lehet nézegetni :D

      Hát... amikor készítem, akkor engem is izgat :DDDD

      Most hogy mondod, fel sem tűnt, hogy virág-témájúak. Csak úgy gyűltek és kiválasztottam 10 darabot... Mindenesetre köszönöm, és örülök, hogy akadt, ami tetszik.

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.