Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2023. október 1., vasárnap

Haiku próbálkozások XI.

Hellobello!
Cím: Amatőr haikuk 101-110. 
Kategória: vers – haiku
Besorolás: egyperces, drabble,
Figyelmeztetések:  
Korhatár: 14+
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 94 + 51 szó
Eddigi részek: itt
Megjegyzés: Általában félévente szoktam hozni haikukat, így most már lassan ért a következő 10 darab. 
Megjegyzés 2: Sajnálom, nagyon eltűntem, a programozó képzés lefoglalja minden percemet, és kb. semmire sincsen időm, miután este a házik és a házimunkák után lenne egyáltalán energiám. A hétvégék is inkább pihenéssel és a hétre való főzéssel + készüléssel telnek. De azért majd még próbálkozom, hogy kicsit szerkesszek, hogy kicsit írjak. Remélem, ti jól vagytok azért! 
Jó olvasást!💖 További szép napot! (A végén a szokásos.)
* * *
#101.
La petite mort a
Rezonáló hangod a
Szívbillentyűmön.

#102.
Érintenélek
Mint egy szitakötő a
Szirmot, el ne törj!

#103.
Tested mint térkép,
Örömmel fedezem fel
Minden porcikád.

#104.
Az ölelésed
A bőrőm alá bújva
 Tart engem egyben.

#105.
Lelkem húrjait
Pengetve, visszhangot ver
Szívem vágya: te.

#106.
Oly' addikció
Vagy, amelyről már sosem
Fogok leszokni.

#107.
Ajkamon fohász
A neved, csak te vagy, ki
Felszabadíthat.

#108.
Csupasz válladra
Csókolom szerelmem, míg
Karom gúzsba köt.

#109.
Hideg éjszaka
Magamra húzlak, mint egy
meleg takarót.

#110.
Az éj fekete
Vásznán csillogó álmom
Messzi, s elhaló.

* * *
Most volt a Nemzetközi Könyvfesztivál, amire sajnos, nem tudtam kijutni, ki volt kinn? Milyen volt? Miket szereztetek be? Csakhogy újabb könyv címek kerülhessenek fel a listámra, ha valami megtetszene :D Így is nagy az a lista, és megígértem magamnak, amíg nincsen könyvespolcom, addig nem szerzek be semmit... De olyan nehéz! :( 

2 megjegyzés:

  1. Kedvenc a 103 és 110, de mindegyik nagyon különleges hangulatot vázol. Ugyan a 109 nekem egy kicsit klisés, 'túl mainstream', az összes akár együtt is, összefűzve fest le egy képet. Ügyes vagy! 🥰

    VálaszTörlés
  2. Hát, most így utólag olvasva őket, úgy érzem, voltak már jobb verseim is. Nem vagyok jó passzban, de örülök, hogy tetszik pár, köszönöm :3

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.