Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2023. április 24., hétfő

Haiku próbálkozások X.

Hellobello!
Cím: Amatőr haikuk 91-100. 
Kategória: vers – haiku
Besorolás: egyperces, drabble,
Figyelmeztetések:  
Korhatár: G
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 90 + 83 szó
Eddigi részek: itt
Megjegyzés: Rég gyűlt már össze 10 darab, így ideje volt. És ezzel el is értem, hogy a blogon 100+ haiku van. Sosem gondoltam volna, hogy pont ez a versforma tetszene meg, de lám :D 
Megjegyzés 2: Lassan itt a diplomamunka leadás, egyetem vége és záróvizsga, ennek ellenére én ezzel foglalkozok... no comment, nem örülök neki >< mert istenesen össze kell kapnom magam, úgyhogy május és június szerintem irgalmatlanul szorongós időszak lesz, csakhogy mindennel is végezzek. Így sajnos, nem lesz túl aktív a blog, de igyekszem egy-két áthidaló poszttal jönni.  
Megjegyzés 3: Ez most eléggé tavaszias témájú haiku-csokor lett. 
Jó olvasást!💖 További szép napot! (A végén a szokásos.)
* * *
#91.
Alkonyi szellő
Ringat édes illatot
Orgonabokron.

#92.
Méhecske lebeg
Tulipán fölött, csókot
Lehel szirmára.

#93.
Tavaszi csend, csak
A madarak éneke
Hallatszik – béke.

#94.
Egy eltaposott
Rózsa szirmai válnak
Eggyé a földdel.

#95.
Néma zene szól,
Mikor rázza csengőit
a kis gyöngyvirág.

#96.
Nárcissárga nap
Búcsúzik az ég alján,
Zsályakék lilul.

#97.
Vázában a kis
Növényt nézve megértem:
Az élet véges.

#98.
Fűszál hajlik az
Ég sóhajától, cseppek,
mint szakadt gyöngysor.

#99.
Hűtött finomszesz
Gyengéden olajozza
A gátlásokat.

#100.
A megivott bor
Mögött ragyog a világ,
Bár ne múlna el.

* * *
A #91. haikut egy versenyre írtam, nevezetesen a 10. Magyar Haikunap pályázatára. Még wattpadon az egyik blogger írt rám, hogy úgy véli, megmérettethetném magamat a versenyen (nagyon szépen köszönöm, hogy gondolt rám). Hát, meg is tettem, bár sajnos, nem kerültem be, de akkor is jóleső kis izgulás volt, és örömmel készültem rá. Ti hogy vagytok a pályázatokkal? Kinek sikerült már egyre-egyre bejutni és kiadni a művét? Vagy milyen tapasztalatai vannak ilyen pályázatokkal? Esetleg milyen tanácsot adnának azoknak, akik egy-egy pályázaton most megmérettetnék magukat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.