Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2023. április 21., péntek

Kicsit belehalni

Hellobello!
Cím: Kicsit belehalni
Kategória: novella –  one-shot, fanfiction
Fandom: Star Wars – Obidala? – Padmé & Obi-wan
Besorolás: ficlet, egyperces, Obi-wan pov, plátói szerelem, 300, angst, tragedy, death story
Idő: Sithek bosszúja környékén
Helyszín: Naboo
Leírás:
Obi-wan Padmé temetésén sok mindenen gondolkodik, miközben elszeretne búcsúzni a nőtől.
Forrás: George Lucast illeti.
Figyelmeztetések: -
Korhatás: 14+
Terjedelem: 300 szó
Megjegyzés: Hogy ne legyen olyan csöndes a blog, míg Conjunction vagy Blood in the water részt hozok...
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * *
A körmenet lassan vonult végig Naboo utcáin, hatalmas tömeg ölelte körbe a nyitott koporsót, melyben az a nő feküdt, akit tisztelt, csodált és akivel annyira törődött. Gyönyörű volt a virágokkal a hajában, az Anakintól kapott nyaklánccal a nyakában, és halott. 
Emlékezett az utolsó alkalomra, amikor karjai között tarthatta. Bőre hideg volt az izzadtságtól, és barna tincsei homlokára tapadtak, ha nem látta volna, hogy emelkedik fel-le mellkasa, alig hitte volna el, hogy még él. A nő súlya a karjában nyomasztó volt. A szülés megindult és ő még vakon arra buzdította, hogy tartson ki és éljen, pedig addigra annyi mindent elveszített már: Anakint és a Köztársaságot.
– Anakin az apa? – kérdezte meg egyszer a Coruscanton. Félve, de tudnia kellett. A válasz összetörte, fájt a szíve azért az életért, amit kaphatott volna, de ezek után megígérte magának, csak csöndben áhítozik olyan után, ami nem az övé. Padmé mindig is másoké volt: a Köztársaságé és Anakiné. 
Próbált mindent megtenni, hogy életben tartsa a nőt, de nem sikerült. Elbukott. Elvesztette. Nézte, ahogy kiveszik belőle az élet az utolsó leheletével: – Obi-Wan, van benne jóság. Tudom… hogy… van… 
Késő volt a vallomásához, ha nem lett volna jelen Yoda mester és Bail Organa, sokkal többet mondott volna. Sokkal többet tett volna.
De így csak keresett egy privát szobát gyászának. Azon a napon elvesztette testvérét, akit ő áldozott fel és élete szerelmét. Tudta, hogy ő sokkal többet nyújthatott volna neki – annyi mindent érdemelt. Anakin csak szívfájdalmat és két árva gyermeket adott. Talán ha vállalta volna a kockázatot érzései iránt, ha elmondta volna, mennyire szereti... ​​a dolgok másként alakultak volna: összeházasodtak volna, tóparton élnének, és gyerekek rohangálnának körülöttük. Talán, talán és mennyi talán. 
Obi-Wan újra a felvonulást nézte. Ott akart lenni mellette, fogni a koporsó szélét, még egyszer utoljára látni, és rendesen elbúcsúzni. Nagy levegőt vett, végül egyszerűen megfordult és távozott.

6 megjegyzés:

  1. Alapvetően nem vagyok az Obi-Wan és Padmé teóriák híve, de mivel jómagam is éppen kicsit belehalok valamibe, a cím megszólított. Szép írás, jó volt olvasni és egy kicsit a Star Wars világában lenni, és még el is tudom képzelni, hogy Obi-Wan így érzett (noha minden toxikussága ellenére az Anakin & Padmé páros szerelmese vagyok :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapvetően én is inkább Anidalás vagyok, de azért birizgálta és birizgálja a mai napig is a fantáziámat az Obidala páros. Úgyhogy elég valószínű, hogy fogok írni ezzel a shippel még :D Köszönöm.

      Törlés
  2. Na, hát drága Abeth, el sem tudom mondani, mennyire örülök, hogy tőled olvashattam egy rövidke Obidala ficletet.
    El kell, hogy mondjam: én imádom ezt a párost. Anno volt egy Star Wars edit accom instán és párszor azért felkerült tőlem a Reylo mellett egy-két Obidala edit.
    Én láttam bennük potenciált és sajnálom, hogy nem lett belőle semmi.
    Nagyon szép írás, kellemes volt olvasni.. és lehet, hogy belefogok merülni AO3-on az Obidala tagbe :') Pedig nem szerettem volna, de annyira csodás az írásod, hogy most hozzájuk kedvet kaptam.

    Köszönöm, hogy olvashattam! Remélem, olvashatok majd még tőled erről a párosról ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy fogok írni ezzel a shippel még :D
      Érdekes lett volna, ha ők jönnek össze, zökkenőmentesebb kapcsolat lett volna (szerintem), mint Anakinnal :D
      AO3-n dögivel van :D igazából nekem is ott jött meg a kedvem (mostanában valahogy star wars ficekhez van kedvem), hogy ideje lenne már írnom velük, hisz még nem írtam.

      Én köszönöm, hogy írtál! És remélem, nemsokára tőled is lehet valami újat olvasni! :3

      Törlés
    2. Jaj, hát ezt örömmel hallom! 😍
      Hát igen, kevésbé lett volna toxikus, bár azért az Anidalával sincs bajom, de az Obidala valahogy másabb.. jobb számomra, őket jobban eltudtam volna képzelni.
      Az biztos, hogy megfogom nézni, bár most egy hosszabb Dramione ficet olvasok, de keresgélni azért tudok mellette... :D

      Amint lemegy a pedagógus minősítésem (május 16), nagggyon remélem, hogy újult erővel tudom folytatni a novelláim, mert nagyon sok ötletem van :') ♥

      Törlés
    3. Sok sikert a minősítéshez! Igen, láttam a műhelyedben, mennyi ötleted van :3 Várom!

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.