Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2022. szeptember 16., péntek

Csörög a telefon

Hellobello!
Cím: Csörög a telefon
Kategória: vers
Besorolás: egyperces, drabble, avatar
Figyelmeztetések:
Korhatár: G
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 41 + 85 szó
Megjegyzés: 101-1001 kihívásba írtam, hogy 30 verset kéne írnom, úgyhogy kezdjünk bele :D na jó, megint nem igazán jó a kedvem, akkor pedig verselni megy, könnyen jönnek a gondolatok hozzá... pedig most egy original novellán is dolgozok, amit imádok * - * olyan cuki a főszereplőm, kis szobrocskám :3 nemsokára hozom azt is.
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * *
Csörög a telefonom, 
Hang folyik ki a hangszóróból,
Távoli, de egyszer ismertem, 
Olyan, mint egy szellem, 
Csak egy emlék, egy hang, 
Akinek már nincsen arca. 
Elfelejtettem. 
De mindennap csörög a telefonom,
Létezésedet hangsúlyozod. 
Vajon megszűnsz kísérteni, 
Ha nem fogom többé felvenni? 

* * *
Itt az ősz, jó sok esővel beköszöntött. Vele jött az egyetem, munka, diplomamunka és az időm máris megcsappant. Kérdezlek benneteket, milyen trükkötök van arra, hogy időt nyerjetek? Gondolok itt arra, hogy mondjuk buszon írtok, vagy késő este (már aki esti bagoly), esetleg kora reggel még a nap kezdete előtt, akármi? Valahogy szeretném bezsúfolni az életembe az írást ugyanúgy, ahogy nyáron sikerült :D tudom, tudom, mindenki arra szakít időt, amire akar, de akkor is kíváncsi vagyok, hogy vannak tippjeitek, szokásaitok, saját élményeitek, sikertelenségek, akármi, köszönöm :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.