Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2023. január 27., péntek

Conjunction - Vizuális galéria

Hellobello! 
Végre összegyűlt annyi képanyag, hogy ez a bejegyzés is megszülessen és mostantól kezdve a történethez kapcsolódó akármilyen szerkesztésemet ide fogom gyűjteni :3 túl sokat is csinálok, azt hiszem, mint kellene, de nem baj xD élvezem vizuálisan is megjeleníteni azt, ami a fejemben van, és fanfictionoknél úgy vagyok vele, hogy jöhet is ilyen bejegyzés, egy originalnál már valószínűleg kevesebb képanyagom lenne... De persze, ez még a jövő zenéje, el tudom képzelni, hogy az áttörést a hőn áhított rajztábla fogja meghozni, mert rajzoltam én régen, még papíron...
 

Mindkettő borítót én gyártottam. A bal oldali az ilyen filmes jellegű, míg a jobb oldali könyves, direkt akartam hasonlót, mint az Alkonyat-sorozatnak. Azzal is található meg wattpadon a történet.

Újabb filmes és könyves jelleg tőlem. Nem tudom, hogy fel fogom használni ezeket... De mindenképp ide is akartam tenni :3

Egyszerű, kicsit vektoros jellegűek. Őszintén van egy hangulatuk, ami nagyon tetszik nekem ^.^

Még kettő egyszerűbb, absztrakt borító. Nem voltam biztos a fehér színben eddig, mert a sorozatot inkább a fekete jellemzi, a könyveket legalábbis. De amúgy Scarlette-nek nagyon is színe a fehér sok szempontból :D 

Lol, hát igen :D Bizony-bizony, lesz novellás kötet is hozzá :3 igazából sok alkonyat fic jár a fejemben, és azokat ide fogom gyűjteni majd Wattpadon, blogon azért jobban lehet strukturálni, de nem Abeth lennék, ha nem gyártanék hozzá borítót XD
 
Ez volt az első a BATZS-hez, de aztán... filmes jellege miatt inkább készítettem mást. Azt hiszem, el kéne kezdenem scene-jellegű szerkesztéseket is gyártani :D
De persze még gondolkodom, hogy szerkesszek új borítókat, nem mindig  vagyok megelégedve ezekkel... majd biztos! 

Borítók terén még egyet szeretnék megmutatni, amelyet Leahtől kaptam :3 Hát nem szép? A színei, két alak megjelenése, Scar lófarka is ott van, ahwww * - *
Amúgy Leah mást is készített nekem :3 annyira hangulatos ez a banner a történethez! Szerintetek?

 
Visszatérve készítettem anno két 3x3-as montázst is hozzá:

Ezek készültek a karakterekhez és kerültek ki wattpadra.


És nem utolsó sorban én készítettem manip gifeket is, ugye milyen szépek együtt * - *



Meg crackship gifeket :3


* * *

És végül...
 
Reface app segítségével Emmát bevágtam. Próbáltam több képet is, de nem voltak túl sikeresek, úgyhogy majd ezeket megoldom magamnak photoshopban :D
 
 
Kulisszatitkokhoz mindig fogok készíteni egy manipot, ez került az elsőhöz! 


Hell, yes. Tuti fogok manipokat gyártani, amik kapcsolódnak a sztorikhoz, nagyon sok a fejemben van. Persze, nem feltétlenül olyan jelenetek lesznek, amik megtörténtek, csak szeretem őket összeszerkeszteni. Igen, Scarlette-nek Emma Watsont képzelem...

Aki lemaradt volna, még van spotify és pinterest is!

Folyamatos bővítés alatt!

2 megjegyzés:

  1. Hogy tudsz ilyen isteni borítókat csinálni? 😍
    Alig várom már a történet érkezését. 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy te is :D de köszönöm szépen!
      Remélem, nem fogsz csalódni :3

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.