Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2023. január 29., vasárnap

Conjunction - Előszó

Hellobello!
Cím: Előszó
Kategória: Conjunction regény – fanfiction
Fandom: Twilight saga
Besorolás: drama, hurt/comfort, a/a, fantasy, supernatural, oc
Idő: 2007
Helyszín: Forks és környéke, Washington, USA
Részleírás:
Forrás: Stephanie Meyert illeti. 
Figyelmeztetések: –
Korhatás: 16+
Terjedelem: 63 szó
Megjegyzés: Hát igen, sosem gondoltam volna, hogy egy Alkonyat fanfic kerülne ide fel, mondjuk, sosem hittem, hogy újra írni fogok a fandomban. De olyan ritka mód élvezem ^ . ^ olyan jó érzés gondolkodni a történeten, a karaktereken, egyszerűen csak visszajött az a régi érzés, mikor egy történet az asztalnál tartott, hogy írjak :D őszintén nem bánom, hogy így alakult. 
Megjegyzés 2: Sosem írtam még előszót. De mikor most újra kezdtem olvasgatni az Alkonyatot, észrevettem, hogy ott is van előszó... Miért ne írhatnék én is? Így vannak formai kapcsolatok is az eredeti művel.
Megjegyzés 3: A héten (pénteken) érkezni fog az első rész, remélem, nem okozok vele csalódást! :3 Már én is izgulok, hogy mit fogtok róla mondani. Igyekeztem olyat is írni bele, ami az alapmű hibája, hogy a karakterek megkeressék rá a válaszokat :D
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * *
Mindketten beleharaptak a gyümölcsbe, mely aztán a lány kezéből kiesett és gurult-gurult a földön pár métert. Nyelvük hegyén érezték a gyümölcs fanyar ízét, orrukban a híg, édes illatát, hallották, ahogy foguk alatt ropogott, harsant a gyümölcshús.
Megkóstolták. Megízlelték. És csak újabb falatra vágytak.
Az ember egy pillanat alatt elkövethet olyat, amit sosem akart, és az élet azon többé nem változtat semmit.
Bűnbe estem.
 
*gifek a tumblrről származnak.

4 megjegyzés:

  1. Sose gondoltam, hogy belefutok még egy Alkonyat fanficbe bloggeren, de örülök, hogy így történt:) az utóbbi években eléggé felnőttem ahhoz, hogy már ne is tagadjam, mennyire közel áll hozzám a Twilight saga. Alig várom, hogy olvashassam a történetedet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem gondoltam volna, hogy valaha megírnám ezt a történetet :D és mégis. Remélem, nem okozok csalódást.

      Törlés
  2. Néha próbálom letagadni, de az igazság az, hogy az Alkonyat is elég nagy szerepet játszott a tinédzseréveim során. Úgyhogy nagyon várom a sztorit, nem csupán ezért. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel én is így vagyok. Megvannak a maga hibái, de szerethető. Kinn is az első rész :3

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.