Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2021. december 8., szerda

Skicc

Hellobello!
Cím: Skicc
Kategória: vers
Besorolás: egyperces, drabble, avatar
Figyelmeztetések: –
Korhatár: G
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 55 + 97 szó
Megjegyzés: Hopsz, máris még egy vers :D Jah, úgy tűnik, a múzsám akkor jön, mikor épp a padlón vagyok, mind idegileg (szorgalmi időszak vége van, én meg mazochista mód felhalmoztam egy rakat pótzh-t, mert miért ne? Írjam már meg újra őket, mert egyszer nem volt elég, nem igaz? :'D), mind érzelmileg. 
Megjegyzés 2: Utólagosan Boldog Mikulást! Eredetileg úgy terveztem, hozok hétfőre valamit, de aztán elhavazott a tanulás, és nem volt időm befejezni. Így inkább készülök karácsonyra és új évre nektek :3
Megjegyzés 3: a végén a szokásos ;)   
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * * 
Írni akarok rólad, 
Szavakkal megformálni, 
Mint szobrász a márványt,
Belevésni az összes porcikád. 
Legalább lenne egy hasonmásod
És nem visszhangozna hiányod. 
Hazugság!
Mindketten tudjuk, nem elég ennyi,
A szobor-illúzió összetörik, 
És kőcsontok borzongnak a magánytól. 
Hideg lesz és némaság. 
Végül írok rólad hosszan,
Megrajzollak egy papírra, 
Mert csak ennyi maradt utánad,
Az emlékek agyamnak memóriájában.

* * *
Mostanában gondolkodtam ezen az írói neven és identitáson. Az Abeth nevet annyira sajátomnak érzem, hogy nem tudnék megválni tőle. Viszont így nem szoktam hangoztatni, hogy írok, sőt, a műveimet érdekes előbb vagyok képes megmutatni nektek, mint mondjuk a baráti körömnek vagy még közelebbi embereknek. Múlt héten vettem rá magam először és várom vissza a reakciót, de igazából félek, hogy mit fog gondolni az, akinek elküldtem :'D Ti hogy vagytok ezzel? Tudnak egyáltalán róla? Igen, nem? Hogy viszonyultok ehhez? Örömmel mutogatjátok meg az írásaitok, vagy sem? Nagyon érdekelnének a vélemények <3 vagy ha van jó tanács, szívesen várom! 

6 megjegyzés:

  1. Nyers és lényegre törő vers. Őszintén sajnálom a jelenlegi hangulatod, s csak kitartást tudok kívánni neked! :) Mindjárt itt egy újabb covidos év vége, nálad is utolsó hajrá van egy fejbólogatós-vállveregetős lezárásért?
    Évek óta írsz, komolyan most először mutattad meg valakinek ezt az oldalad? Parás :D Úgy értem, igen, arctalanul érthetően könnyebb publikálni, mert az ezzel járó terhet tulajdonképpen egy báb cipeli... csak meglepő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem összeszedni magam.
      Hát,nagy hajrá volt :D nem vagyok büszke rá, hogy ennyire beleszartam októberben a dolgokba és ezért felhalmoztam egy rakat pót zh-t, így most két hét masszív tanulás volt, napról napra ilyen-olyan tárgyakra. De tegnap megvolt az utolsó, meg is lett, úgyhogy már csak vizsgák vannak :D

      Hát, nem pont most először, talán ketten látták régen egy-egy írásom, de egyik sem volt túl pozitív fogadtatás, úgyhogy inkább nem mutogattam, meg így jobban is érzem, hogy csak a sajátom. Aztán most elküldtem egy írásom, úgy jött le, hogy tetszett neki, remélem, jó helyre kerültek soraim, így ma vettem a bátorságot és még egyet elküldtem. A bloghoz még nem volt merszem :D
      De igen, nem tudnak róla, kivéve a blogos barátaim :D de hát őket ugye itt ismertem meg. Így könnyebb a dolog, ahogy mondod.
      Remélem, jól vagy, vigyázz magadra!

      Törlés
  2. Ú, megkönnyebbülés letudni az utolsót is :D gratulálok a kitartásodhoz és majd hajrá! Mikor tervezel végezni? Mármint teljesen. (ebbe persze bármikor beleszólhat az élet ezért is feltételes a kérdésem)
    A megváltozott vélemény a fejlődésed eredménye is lehet :) én ezt ebből a szempontból is pozitívnak érzem, végül is évek óta dolgozol magadon és nehéz elképzelni, hogy a kreativitásod közben elment volna nyaralni. Majd írd meg alkalmanként hogyan haladsz a kamingautolással :D
    Köszönöm az érdeklődést, azt hiszem most úgy nagyjából fel tudunk lélegezni, bár még épp heverjük ki a covidot, így többnyire köhögésbe torkollik a nagy levegővétel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha minden igaz, még másfél év van a mesterből, és ennyi :D többet nem igen szeretnék, maximum később. Egyelőre jó lenne majd elhelyezkedni, megnézni a lehetőségeket.
      Mindenképp :D
      Oh, ne, jobbulást :O milyen tünetek jöttek ki? Nagyon rossz? Remélem, szépen kijöttök mind belőle és nem lesz semmi gond! <3 pihenjetek, javuljatok!

      Törlés
  3. Na igen, nem jó ezt nagyon húzni :D magyar földet akarsz művelni vagy nyitott vagy egyéb lehetőségekre is?
    Azt hiszem Leah Hope-nál olvastam, hogy kűffődre viszi a szekír :) menő és parás is, többek között a vírusos időszak miatt.


    Covid. Uh, nem is tudom, volt egy pár élmény, nehéz választani szóval rád bízom melyik szimpatikusabb tünet :D
    Láz: két nap, csillapítóval 38,5. Izom- és ízületi fájdalom: 3-4 nap, csak fájdalomcsillapítóval aludni. Íz- és szaglásvesztés: így főzzél basszus, emlékezetből. Simán megeszed a romlott kaját. Étvágytalanság: 6 kg mínusz és a hűtőre sem tudsz nézni :D hosszútávon ez tényleg gáz. Még nem jött teljesen vissza.
    Nálunk ennyi volt, örülünk is! :)
    Köszi, már minden oké van :D Remélem ti is megússzátok valami aprósággal, sajnos ismerőseink között nem mindenki volt szerencsés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőre magyart, szeretném látni mik az itthoni lehetőségek, aztán utána meglátjuk :D igazából nem idegenkedek annyira tőle, mint évekkel ezelőtt.

      Egyik sem szimpatikus xD uh, azért ez durva, mindenesetre jó, hogy "ennyivel" megúsztátok és nem kerültetek be vagy ilyesmi. De ez akkor is azért...
      Én még nem kaptam el, nem is szeretném persze, igyekszem vigyázni, amennyire lehet. Sajnos, az én körömben is volt olyan, aki nem a szerencsésebbik véget húzta.
      Vigyázzatok magatokra!

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.