Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2023. június 2., péntek

Edevis amen ahze erkyt docr amen

Hellobello! 
Cím: Edevis amen ahze erkyt docr amen
Kategória: novella – one-shot, au
Fandom: Harry  Potter – Tomione – Hermione Granger & Tom Denem
Besorolás: drabble, egyperces, drama, angst, cliffhanger
Helyszín: Valahol Edevis tükrével
Idő:
Leírás: Hermione az Edevis tükrében nem azt látja, amit gondolt volna, hogy akar. De akkor mit akar igazából?
Figyelmeztetések: OOC!
Korhatár: 14+
Forrás: J.K. Rowling! És Persela blogján járkáltam és ő ihletett még meg.
Terjedelem: 274 szó
Megjegyzés: Hát félév vége van, zh-kon túl (remélem nem lesz pótzh-m), vizsgára, majd záróvizsgára készülve, ilyen kis szöszt (vagy mi ez) sikerült írnom a munkahelyemen. Sajnos, többre sem időm, sem energiám nincsen most, főképp hogy lassan költözni is fogok, úgyhogy teljes káosz az életem. De ez is egyszer csak elmúlik, nem?  
Megjegyzés 2: Nem vagyok egy nagy #tomione fan, lévén ha nincs jó magyarázat arra, hogy sikerült Tomot és Hermione-t összehozni, akkor az nálam kiveri a biztosítékot. De amúgy olvastam már jó ficet is a párossal :D Nálam, ez ilyen kis izé... nem tudok mit mondani rá igazából XD
Jó olvasást!💖 További szép napot! 
* * *

Elvesztél.
A karcolt mosoly a tükörben ezt üzente.
Elvesztetted magad.
Elvesztem?
Álom kell hogy legyen az egész.
Álmomban te vad suttogás és felkerekedő vihar vagy,
nem csak egy napló. Pár lap.
(HA) széttéphetnélek,
máglyáddá tenném a cellulóz rostokat,
és a tinta kéken égne.
Égne
és csak égne.
É g n e.
Nem vesztettem el magam.
A tükör megmutatja, ki vagy.
Az i g a z i valót mutatja.
Hermione Granger vagyok.
Tom Marvolo Denem vagyok.
Tom Denem aurája méregként keveredett a másikéval, zölddé, szürkévé, mocskossá áztatta a kopott mágikus tükröződést.
Távolról,
emberi szemnek láthatatlan cseppekben, páraként tapadt figyelme a bőrére,
a lopott pillantások percekké,
a percek órákká,
napokká,
h e t e k k é,
váltak.
A tudat falára karmolt fel ódát hitről, aztán indulatos átkokat.
Elvesztél.
Hermione gondolatai szét estek.
Szét.
Hermione Granger vagyok.
Sz é t.
Meglátta magát a tükörben.
Az nem lehet.
Ki vagyok?
S Z É T .
Az
É N
Hermione-m vagy.
(ENYÉM)
Hermione a tükörben Tom Denemet látta.
L é t e z i k. És nem fogta fel.
A kezével végigsimított a fémízű tükrön, maszatokat hagyott rajta.
Mesélt a tenyere a nyakán, az ismerős ív mélységében,
mesélt a szeme, ami nem nézett a férfira, mert nem tudott,
és a szája, ami tükörporral és légbuborékokkal volt tele, valami üresről és semmiről mesélt.
Nem vesztettem el magam.
A tükör megmutatja ki vagy.
A tükör Hermione-t látta.
És Hermione Tom Denemet látta.
Elvesztél.
A tükör sosem arcot mutatott,
hanem
sz í v e t.
Ha lehetne,
szilánkokra zúználak.
Csörömpölnél.
Csirr-csörr.
Míg az utolsó gyémántfényű töredék is földet nem érne.
Csirr. Csörr.
Csönd.
A tükör megmutatja, ki vagy – 
és mit a k a r s z valójában.

2 megjegyzés:

  1. Jajjjj úristen Abeth!
    Hatalmas Tomione fan vagyok, Dramione mellett ez a guilty pleasure shipem, és nagyon megörültem most, hogy olvashattam tőled egy ilyen szösszenetet!
    Nagyon jó lett, hihetetlenül jól írsz, olyan jó volt olvasni a sorokat, olyan kellemes érzés volt.

    Tom-Hermione shippel kapcsolatban én még mindig azt mondom a hasonlóság miatt hozták össze őket (top diákok, okosak, szinte a legjobbak a varázslásban, ambiciózusok, stb.. stb..) Én nagyon szeretem őket, de nyilván time-travel szinten.

    Köszönöm, hogy olvashattam tőled! Szuper volt.

    x Lina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, nem olyan nagy szám egy írás, pláne ilyen rövid is, de köszönöm.
      Ahogy írtam, kezdtem rájönni, hogy miért szeretik az emberek, de attól még kicsit fura XD mindenesetre én pedig várom a te tomione írásodat, ha jól emlékszem, porosodik egy a műhelyben :3

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.