Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2021. március 30., kedd

Haiku próbálkozások V.

Hellobello!
Cím: Amatőr haikuk 41-50. 
Kategória: vers – haiku
Besorolás: egyperces, drabble
Figyelmeztetések: - 
Korhatár: G
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 96 + 155 szó
Eddigi részek: itt
Megjegyzés:  Reméltem, hogy valami mással tudok jönni, de úgy tűnik, hogy az alkotási válságom még mindig nem akar békén hagyni. Az ItS 2. részével szenvedek, de ezen kívül... cserébe viszont rengeteg wattpados borítót szerkesztettem, amit majd kirakok Primadonnára. Néha úgy érzem, hogy pályát tévesztettem és abba kéne hagynom az írást. Csak nélküle meg....
Megjegyzés 2: Amikor elkezdtem haikukkal foglalkozni, sosem gondoltam volna, hogy valaha is írok ennyit :D de nagyon megkedveltem a műfajt. Nem tudom, hogy mikor lesz, amikor nem csak ilyen típusú verset fogok írni. 
Jó olvasást!💖 További szép napot! (A végén a szokásos.)
* * *
#41.
A napraforgó
Nézte a nyugvó napot,
Aztán lekonyult. 

#42. 
Olyan volt, mint a 
Hold, amit körberagyog 
A sok-sok csillag. 

#43. 
Ujján vérfoltok, 
Mint megannyi a hóban 
Pirosló virág. 

#44. 
Az ölelésed
Megöli azokat a
Bús emlékeket. 

#45. 
Nevetésük, mint
Madárraj, követte még
A kis utcán is. 

#46. 
A csók nem volt több, 
Mint egy kis melegség az
Élete telén. 

#47. 
Az üvegbe zárt
Álmaim elűzik a 
Rút valóságot. 

 #48. 
Habzó, aranyló 
Folyadékból kortyol egy 
Komlós jókedvet. 

#49. 
Az eső mindent
Elmos, hogy szerettelek
Régen, még azt is!

#50. 
A tulipánról 
Lassan elpárolog a
Reggeli harmat. 

* * *
Tegnap a KIC-esek (Közösségi Írók Céhe) kitették facebook csoportokba, hogy most egy verseskötetet adnának ki, és ehhez keresnek 30 vállalkozó írót. A feltételek jónak tűntek, ma egész délelőtt ezen agonizáltam, hogy küldjek be verset (pontosabban haikura gondoltam itt és össze is gyűjtöttem 6 darabot), vagy sem. Igazából nem célom a kiadás. Nektek igen? Vagy már valaki adott ki? Vagy csak szeretnétek? Ha nem, miért nem? Mi nektek az írás, bloggerkedés? Nyugodtan írjátok le ezzel kapcsolatban a gondolataitokat. 
Mert ha nem is kerülnék be a 30 fő közé, nem vágna mellbe, egyrészt sokan jelentkeznek, másrészt nem vagyok a színvonalon, nem igazán lenne veszítenivalóm, ha meg igen... És itt akadtam meg. Egyrészről büszke lennék magamra, hogy kiadják valamimet, de másrészről viszont nem akarom. Mintha azzal az, ami eddig nekem szórakozás, pihentető hobbi volt, megváltozna és elvesztené ezen funkcióját. Ezt pedig nem szeretném. Úgyhogy maradok itt, nekem ez a kis kuckóm, ahol az van, amit én szeretnék :D 

5 megjegyzés:

  1. Én simán el tudnám képzelni ezeket a haikukat kiadva műként, de ahogy érzed. :)
    Nekem van olyan ötletem, aminél simán el tudnám képzelni a kiadás lehetőségét, és pont ezért is nehéz egyáltalán elkezdenem írni. Meg hát elég nagy baj lesz a könyviparban, ha tőlem bármit kiadnának XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kevésbé, de köszönöm :D
      Naaaaah :D alul értékeled magad.
      Boldog Húsvétot!

      Törlés
    2. Ja basszus tényleg, Húsvét van :D Neked is Boldog Húsvétot!

      Törlés
  2. Klasszak a Haikuk, mint mindig! :) Kellemes Húsvétot kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és neked is Kellemes Húsvétot kívánok! <3

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.