Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2024. május 23., csütörtök

Körforgás write tag - Május

Hellobello!
Cím: Körforgás write tag - Május
Kategória: egyéb – tag, kérdőív
Figyelmeztetések: 
Terjedelem: 1168 szó
Forrás: Emíliától származik a tag.
Megjegyzés: Nagyon is vártam már ezt a posztot. Egyrészt mert egy tag (köztudott, hogy imádom töltögetni őket), másrészt ez a 199. bejegyzés a blogon (wow, sosem gondoltam volna, hogy idáig eljutok 0.0). Vagyis holnap designváltás! Mondjátok, hogy ti is annyira be vagytok zsongva, mint én? :D fuhuuhhuuu, egész héten csiszolgattam kicsit, most már tényleg azt mondhatom, hogy készen van, és aahhhhhhwww * - * annyira jó lett! (nem szeretem fényezni magam, de most kivételt teszek XD)
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * *
Szabályok:
  • Bármikor csatlakozhatsz – a korábbi hónapok kitöltése nem kötelező, de persze szabad.
  • Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
  • A linktree segítségével jelöld a játék ötletgazdáját!
  • Ha másnál láttad a taget, linkkel jelezd, hogy tőle hoztad!
    • Franciska hívott ki még a januárira :) és ha már elkezdtem, akkor folytatom is tovább!
  • A játék platformfüggetlen – bárhol találkoztál vele, átviheted magadhoz, akkor is, ha más platformon vagy aktív.
  • Jelölni szabad, de nem kötelező – beszállhatsz akkor is, ha senki nem hívott ki, és neked sem kell másokat jelölnöd. De ha szeretél meghívni embereket, megteheted, csak értesítsd őket.
  • A bannert vinni szabad, de nem kötelező.
  • Válaszolj a kérdésekre! (Ha van +1-es, azt se felejtsd ki!)
  • Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! (nem kötelező)
  • Ha van kedved, kommenteld akár az ötletgazdához, akár ahhoz, akinél láttad a taget, hogy kitöltötted, hátha bekukkantanak hozzád! ;)
Kérdések:

Május  Zsongás
  1. Van olyan zene, amit szoktál íráshoz (előtt, alatt, után) hallgatni és teljesen bezsongsz tőle? Muti!
  2. Te ha írsz, inkább bezsongsz vagy elzsongulsz?
  3. A méhek szorgosak. Te hogy érzed, mennyire vagy szorgalmas, ha írásról van szó? (Nem egyenlő azzal, mennyi lehetőséged van írni.)
  4. …és rajokban élnek. Te hogy szeretsz írni, egyedül vagy másokkal? (És ha másokkal, akkor személyesen összegyűlve vagy online?)
  5. Hogy állsz a tömegjelenetekkel?
Válaszaim:

1. Van olyan zene, amit szoktál íráshoz (előtt, alatt, után) hallgatni és teljesen bezsongsz tőle? Muti!
Régen nem szerettem zenét hallgatni írás közben, ez azóta változott. Nagyon sok történetemhez van egy folyamatsan bővülő spotify lista (Leah után kezdtem ilyeneket készíteni). Jószerivel őket hallgatom, kivéve ha nincs kedvem hozzájuk, mert akkor valami mást :D 
  • Conjunction esetében sok zenét az Alkonyat filmekből szedtem, hangulatilag nagyon illenek a történethez. A többi, ami pedig nem a filmekből van, vagy Carlisle x Scar szerelmére utal, hangulatot biztosít,  vagy a természetfelettihez köthető.
  • Waning Crescenthez is van egy listám, még rövidke, de nem kell aggódni :D viszont ez már nem annyira nyálas és drámai zenékkel tarkított, mint a Conjunction. Masszívan próbálok utalni a lány "életvitelére". 
  • Fekete tea és barackvirág nyugis, főképp szimfonikus darabokkal van tele. Végül is ez a történetem nem nagyszabású, nincs szükség úgy drámára, és a tea misztikussá kellően varázslatossá teszi. 
  • I, the Soldier playlist volt a legelső, amit csináltam. Azóta lehet kicsit frissíteni kéne, nem nagyon lettek számok toldva hozzá. De a történetre jól utalnak a mozgékony rock és pop számok. 
  • Blood in the waternek is van ám listája :D ami szerintem az egyik legillőbb lett. Mondjuk az is igaz, hogy a grandson Blood \\ Water száma kb. főcímzenéje lehetne a történetnek :D 
  • Sakktáblánnak is pici a listája. Nem akartam az animéből szedni a számokat, még ha van három, ami illik a fanficemhez. Valószínűleg ha a történettel többet foglalkoznék, a zenelista is bővülne. 
  • Aceran Birtoknak nem bírtam ki, hogy ne csináljak. Tele van olyanokkal, ami a természetfelettire, a szellemekre, a túlvilágra utal (köszi Penny Dreadful és Crimson Peak :3).
  • Csak egy italt playlistje még a nanowrimora való készülés során készült el. Nincs sok szám rajta, de próbáltam vidám, szeleburdi számokat összerakni. Ha tovább írnám a sztorit, biztos bővülne. 
  • Bloody Miracle maradt végezetül. Ez is kapott valamit, nem sokat, de valamit. Pop számokkal van tele, amik valahogyan mesélnek Cashmere hányattatott sorsáról. 
2. Te ha írsz, inkább bezsongsz vagy elzsongulsz?
Hát ez változó. Alapvetően az írásra nehezen veszem rá magamat, sokkal jobban megy a fejemben való megélés. De aztán ha van egy ötlet, egy jelenet, ami nem hagy nyugodni, akkor nagyon be tudok zsongani, aztán amint kiírtam/kiszerkesztettem magamból a dolgokat, megnyugszom. Hál' istennek, most azért a Conjunction nem ereszt, olyan jó részek fognak jönni, nagyon várom őket :3 végre túl vagyok már az összekötő jeleneteken :D – azoktól általában "elzsongulok". 

3. A méhek szorgosak. Te hogy érzed, mennyire vagy szorgalmas, ha írásról van szó? (Nem egyenlő azzal, mennyi lehetőséged van írni.)
Ha-ha-ha... A történet melyik részét illetően? Kutatni imádok, néha már túl sok időt is töltök az információszerzéssel, ez az írás rovására megy. Úgyhogy ebben nagyon szorgalmas vagyok, de például egy történetem van a sok év alatt befejezve, ami nem túl kecsegtető XD 
Szerintem nem tartozom a szorgalmasabbak közé, kiváltképp míg tanuló voltam, most hogy már dolgozom, már költözök, és szeretnék egy munkasarkot kialakítani magamnak, remélem az írás is jönni fog :D de meglátjuk. 

4. ...és rajokban élnek. Te hogy szeretsz írni, egyedül vagy másokkal? (És ha másokkal, akkor személyesen összegyűlve vagy online?)
Őszintén szólva sosem írtam mással. Olyan volt még a nagy marvel fanficek idejében, hogy más karakterét kölcsön vettük, de úgy nem írtunk együtt. Láttam pár mozgalmat instagramon mostanában, mikor csoportosan sprintelnek (nagyon jó program; ajánlom) az emberek. Ami biztos, hogy tök jó lenne... de valahogy az írás folyamatában mindig magányos farkas voltam. Az szokott hiányozni, hogy nem sok emberrel tudok magukról a történeteimről beszélni. Leahvel leginkább, de valahogy igazán fangörcsölni a sztorijaimról nem tudok, nem merek. Múltkor a green fox képzésen volt egy srác, aki lestalkolta a blogomat, vele is furcsa volt beszélni a novellákról – mert nem szoktam. Páromnak mutogatok, de ő meg más :D Vagy találkoztam egy wattpados ismerőssel. Magukról a történetekről kevesebbet beszéltünk, de a blogolásról, a wattpadról, meg úgy mindenről baromi jó volt. Úgyhogy valószínűleg ez a gát bennem van, amit majd le kell gyűrnöm. De ezen mindenképpen akarok dolgozni, meg minél több bloggerrel találkozni :3 

5. Hogy állsz a tömegjelenetekkel?
Belegondolva nem nagyon szeretek ilyet írni. Néha-néha összejön, mert kell vagy úgy jön ki a történet, lényeges, hogy mindenki összegyűlik. De alapvetően sok karaktert mozgatni, egyedi hanggal megütni és hogy céljuk legyen az ottlétükkel elég nehéz. 

+1. kérdés: Van olyan karaktered, aki "zizeg", zsong, mint egy méhecske? :D Mesélj róla! (Carly-tól hozva)
Egy picit gondolkodnom kellett ezen. Általában ilyen karaktert nem írok, valószínűleg azért, mert én sem vagyok ez a típus. De azért van két nyughatatlan karakterem. 
  • Csak egy italtban még Lia nem tudott kibontakozni, de ő egy örökmozgó, túlkomplikáló nő, aki képtelen megülni egy helyben sokáig (a szó szoros értelemben, ezért is jó, hogy a laborban nem kell ülőmunkát végeznie folyamatosan). Nyughatatlan és kicsit pánikolós lesz azután, hogy nőként kezdi látni az összes férfit. De ez a zsongás nála nem kapcsolódik össze a hangossággal, extrovertált és szeret a figyelemben úszni, azonban nem veszi el mástól a rivaldafényt. 
  • Shyla barátnője Ifelia a Love of Ribot's law-ban harsány, harcias, és mindig mindenbe beleüti az orrát. Környezetvédelem a szívügye, igazi aktivista, így bárkivel találkozik és nem felel meg a Föld védelme "előírásainak", akkor azonnal bezsong és addig rágja az illető fülét, hogy kétszer is meggondolja, hogy tartani fog otthon tovább műanyagzacskót vagy sem. Amúgy csupaszív lány, tele aggodalommal, önbizalomhiánnyal és klímaszorongással, a növények a barátai, szobája olyan, mint egy könyvtár a dzsungelben. Szeret mindenről mesélni, ami körbeveszi, be nem áll a szája. 
Az én +1 kérdésem pedig a következő: A dolgozók fontos része egy kasnak. Mellékszereplők is egy történetnek. Ki a kedvenc mellékszereplőd, akit te alkottál? Miért? Mesélj róla! 

Kihívottak: igyekszem mindig újakat jelölni :3
  • Peny
  • Willow
  • Katie
  • Persze, mindenki más is kitöltheti, linkeljétek nyugodtan, alig várom, hogy olvashassam a válaszaitokat!
Előző rész Következő rész

4 megjegyzés:

  1. Igen, én is annyira be vagyok zsongva :D Imádom azt is, amikor apróságok változnak egy design terén, de te most teljes alakítást csináltál és... szerintem én jobban be vagyok zsongva, mint te :D Te már láttad, mit alkottál én csak részleteket és attól teljesen bezsongtam :D

    Szerintem simán le tudod győzni ezt a gátat, ami miatt nem mesélsz fangörcsösen a történeteidről. Én a HuNon spirnteltem másokkal, az tök izgi volt. Meg ott kicsit tágabb kapcsolataim is lettek, bár még nem voltam olyan bátor, hogy élő write-inre menjek :D Amúgy, ha akarsz bármikor beszélni fangörcsösen a történeteidről én itt vagyok - és eléggé fanod vagyok :D

    Így a többedik Körforgás rész után rájöttem amúgy, hogy mi az, ami változott az annóhoz képest: kutatok. Ez amúgy tök jó, de csomó időt elvesz és én is imádok órákat, napokat eltölteni azzal, hogy utánanézzek dolgoknak. Ez biztosan attól van, hogy felnőttünk :D

    U.i.: Én is azt hittem, ha lesz egy dolgozós sarkom proaktív leszek. Hittem. Remélem, nálad másként lesz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg úgy lett volna, tegnap este lezárom a blogot, hogy 8kor nyissam ma. De aztán tegnap nem jutottam géphez, ma meg van egy sürgős dolgom munkahelyen. De jönni fog :3

      Neekem már az online is újdonság lenne, nem hogy élő :D de remélem, ami késik, nem múlik. Egyszer volt nanocamp, amikor lehetett közösen írni, de valahogy mindig úgy volt ütemezve, amikor nekem nem volt jó XD ahhw, köszönöm <3

      Valószínűleg, régebben én sem kutattam ennyit :D de én is imádom :D

      oh,igen, már említetted XD én szeretnék hinni benne, mert tök sok tervem van, hogyan nézne ki, de nem tudom, be tudna-e vonzani, mert én mindig is az ágyon írós voltam XD meglátjuk, majd mesélek a fejleményekről :D

      Törlés
  2. Szia, Abeth! Én is kitöltöttem a májusi Körforgás Write Tag-et, ha érdekel, nálam megtalálod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megyek is olvasni * - * (vagyis hát gyorsan átfutottam tegnap, és a +1 kérdésedet azonnal beleírtam az enyémbe :D)

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖