Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2019. június 20., csütörtök

Fekete tulipán

Hellobello!
Cím: Fekete tulipán
Kategória: vers
Besorolás: egyperces, drabble
Figyelmeztetések: - 
Korhatár: G
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 86 + 65 szó 
Megjegyzés: Lassan, de biztos török fel, mint a talajvíz. Avagy kezdek visszatérni, bár a nyaramat nem tudnám megjósolni előre, de addig is hozok, amit tudok hozni :3 Ez is egy régebbi vers, csak javítottam az utolsó sorait.
Megjegyzés 2: Nálatok is alakul a félév/év vége? Érettségik? Mit terveztek nyára? Én dolgozom, aztán majd lesz egy kis Balaton, egy kis Horvátország... 
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * *
Feketék a szirmai,
Erős, zöld a szára.
Csurran-cseppen valami,
Folydogál a nyálka.

Bimbódzik a boldogság,
Gyökeret vert már ma.
Mérgezi a hazugság,
Színét veszti ámmal.

Pirosból a fekete,
Sötét, komor lányka.
Szépségből az enyészet,
Veszett idő bábja.

Fényes, halott tulipán,
Virít már a házban.
Fókuszpontot fújdogál,
Szemed irányába.

Halál virgonc rózsája,
Szépsége a fullánk.
Megbabonáz a bájjal,
Fegyvere már szurkál.

Ujja köré csavarint,
Nem mintha úgy bánnám.
Éjszaka lesz az enyim,
Feketeség csúcsán.

Fekete a tulipán,
Fekete ám lelke.
Bilincselt, szép virág,
Az én kis kezemben.

* * *
Javításról szólva, mennyire szoktátok egy munkátokat? Volt annyira, hogy teljesen átírtátok? Nekem sajnos igen, de úgy volt ütősebb, még a szereplők egy része is változott. Mi kívánta meg ezt a változást? Ti? Vagy más véleménye? Mitől döntitek el, hogy hasznos vagy nem hasznos?  És ami abszolút érdekes, megtartjátok a törölt jeleneteket egy piszkozatban, a régebbi változatot? Én megszoktam, így aztán már átláthatatlan a rendszerem :D 

6 megjegyzés:

  1. hogy a viharba olvastam én fekete pupillának? XD

    Nagyon klasssz lett a vers, te jó ég :3 awww :3 beteges versrajongó vagyok, és ez valami csoda lett. ^^

    Óh, én most éppen azon vagyok, hogy a Zúzmaralángokat teljesen átírom. XD Úgy mindenestől, mert az, hogy kezdetben 4 nagyobb fejezetből állt volna össze, beláttam, hogy voltaképpen kivitelezhetetlen lenne és nagyon hosszú. Sőt, azt is belátom, hogy mind Gwynn mint Lillahnn túl érett magukhoz képest, olyan bölcsek, hogy az szerintem nem egy 13-15 éves gyerekhez való. XD Bár az egyiknél meg van magyarázva miért ilyen okos, de akkor is, kicsit túlbölcsek lettek. XD Úgyhogy most úgy sztornó lesz az egész, és sztem újraírom.
    Sokszor van amúgy, hogy átformálom teljesen, de a kisebb novelláknál nem hagyom meg a régit, csak a nagyobb lélegzetű szösszeneteknél. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én jelentem túléltem a múzeum gyakot és a vizsgákat, bár egy tanár miatt megint nem lesz ösztöndíjam..XD Annyira nem várom az utolsó évet mesteren, azt se tudom miből szakdogázzak. XD Nyáron valószínűleg majd megyek barátommal Bécsbe :3
      Horvátországba még sose fújt a szél, kíváncsi vagyok milyen. :3

      Törlés
    2. Ez egy jó kérdés, lehet megártott a vizsgaidőszak :D
      Uhh, Zúzmaralángok *-* amúgy a négy fejezet nem feltétlenül baj, el tudnám úgy képzelni. Viszont a karaktereknél meg szoktam akadni, ha valaki a korához képest túl érett, érződik. Mostanában jöttem rá, hogy a tini könyveket azért nem bírom, mert aki jól írja meg, annál idegesít a tinédzser időszak xD de ezek korrigálhatóak, talán nem is kell annyira belenyúlni a történetben... attól függ merre változtatsz.

      Nah, gratulálok! :3 Noha az ösztöndíjért kár, régen én is tepertem érte, de aztán rájöttem, egyes tanároknak nem célja... de azért szomorú, hogy ez egy tanártól függött :/ amúgy az ösztöndíjátlag az minden évben változik, legalábbis nálunk, nálatok nem?
      Bécs az jó hely! Annyira szép és tiszta *-*
      Én sem :D mármint az egy éves kor nem számít, nem emlékszem, úgyhogy én is kíváncsian várom :D

      Törlés
    3. :D Áh, olyan nehéz hiteles kamaszokat írni, de igen a kamaszkor... XD én most tartokott, mint pár éve nővérem, hogy kiakadok tőlük. XD (tisztelet a kivételnek XD)
      Hát igazából arra gondoltam, hogy eleve már idósebb lenne a srác is, aztán, hogy onnan hova tovább, azt még meg kellszülnöm. :'D

      Hát asszem, igen, de mi 7en vagyunk egy szakon szóval 4-en kapnak csak, és akkor is ez lenne, ha mindeki full ötös lenne, gondolom akkor a krediteket számítják bele. :S Csakaz a baj, hogy aki folyton ötösöket kap, az nem feltétlen a tudásért :(

      Igeen. :3 egyszer voltam ott, csak akkor bedugult az egész város szóval csak messziről csodálhattam a lipicai lovashintókat. :'D
      :DD Majd szívesen olvasnék egy beszámolót róla. :3

      Törlés
    4. Nem könnyű, én nem véletlenül rakom már a korokat inkább felnőttre, mert a tinikkel nem tudok egyívású lenni :D
      Remélem, meg tudod oldani :)

      Ohhh, hát azért úgy más, ha heten vagytok. Úgy azért mindennek jelentősége van :( hát, sajnálom, ilyenkor olyan idegesítő, hogy egy dolgon múlt...
      Sajnos, igen, bármennyire is szeretnénk, de a jegy nem egyenlő a tudással.

      Cserébe én is kérek egyet Bécsről :D de gondoltam, hogy írok róla majd.

      Törlés
    5. Igyekszem, de ha beletörik a bicskám én is felnövesztem őket. XD

      Megdumáltuk! ;)

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.