Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2019. február 21., csütörtök

Kávé

Hellobello!
Cím: Kávé
Kategória: vers
Besorolás: egyperces, megszemélyesítés-féle, 
Figyelmeztetések: - 
Korhatár: G
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 90 +75 szó
Megjegyzés: Pár hete vakartam össze egy fáradt reggelemen, azt hiszem, látszik rajta.
Megjegyzés 2: Van egy-két megírt, majdnem befejezett bejegyzés még, amit ki fogok tenni, de utána nagyobb csöndek is beállhatnak pár hétre. Meglátjuk... Nagyon összecsúsztam, de már felvettem pszichológussal a kapcsolatot (ha úgy esik, arról szeretnék írni, bemutatni az élethelyzetet, mi vezetett engem ide, és milyen szerepet játszik benne az írás).
Megjegyzés 3: végére kis szokásos elmélkedés, örömmel várom válaszaitok!
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * *
Kacskaringózó aroma
A levegőben szárnyra kap.
Édes csókokkal ébresztget,
Hogy az álmokat hagyjam el.

Gőzölgő, égető nedű,
Az ajkamon pecsétet üt.
Nyelvem fájdalmasan mozdul,
De táncra hív oly virgoncul.

Ébressz fel!

Érzem sugárzó melegét,
Csókolja bőröm felszínét.
Mosoly kúszik az ajkamra,
Szemem fókusza rajta marad.

Pillantásom hívogatja,
Vagy ő ejt rabul oly hamar?
Belebetegszem éhesen,
Azt mondja csak, hogy jó reggelt!

Ébressz fel!

Aranyló, barna folyadék, 
Égeti lényem belsejét. 
Elűzi az illúziót, 
Valóságba ránt bitorlón.

Vehemensen agyamra hat, 
Magához ölel, összetart. 
Éjszaka csak emlék-tenger, 
Indítja is a reggelem.

Ébressz fel!

* * *
Kávé vagy tea? Milyen fajta? Írás és olvasás mellett melyik? Én kávés vagyok, írás mellett kimondottan jól esik, viszont olvasás mellett jobb szeretem a teát, mert nyugtat és hangol. És ha már ilyen vs. kérdés, akkor írás vagy olvasás (maradjunk a blogoknál)? Ha olvasás akkor melyik a kedvenc történeted/blogod? Kérlek, linkeld be (wattpad is jöhet)! Ha írás, akkor van olyan oldal, vagy akármilyen fejlesztő könyv, kurzus, feladatok interneten, facebook csoportok, amit felhasználsz, hogy jobbá válj?

7 megjegyzés:

  1. Kávé, mert az felfrissít, a teához meg túlzottan hozzászokott a szervezetem, az nem igazán van rám hatással.
    Olvasás, mert arra mindenképp könyebb rávennem magam mint az írásra.
    Kedvenc blog? Nos, nem tudom ismered-e az Arctalan nevű blogot, ahova egy Abeth nevű néni írogat mindenfélét. Ajánlom megtekintésre: https://abetharc.blogspot.com/
    Amúgy a vers se lett rossz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a kávé :D
      Jajj neee... köszönöm. Hihetetlen jól esett ez most és zavarba is hoztál >.<

      Törlés
  2. Szia!
    Hű, kicsit régen jártam erre, de jöttem bepótolni az elmaradásaim :)
    És még mindig imádom a verseid! <3 Főleg így szombat reggel, kómásan kávézgatva :D

    És kitartást! Nekem sosem vált be a pszichológus, de remélem, neked hasznos lesz.
    A kérdésedre meg: mindkettő. Most így a reggeli kávém után épp a nőnapra kapott teámat fogom elszürcsölgetni (képzeld, a teafű egy kis labdacs, és meleg vízben kinyílik, és virág lesz belőle *_*)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Esküszöm, hogy nem akarok kishitűnek tűnni, de nem fogom megérteni, hogy hogy tetszenek ennyire :D szerintem ez kimondottan gyengébbjeim egyike, de legalább eltelt vele egyszerves vegyipari :D

      Én egyszer voltam, akkor nem, de most... valami kell. Nem tudom mi, lehet egy beszélgetőpartner, csak érzem, hogy ez így nem mehet. Én se szeretném, de akarok a környezetem miatt összeszedni magamat.

      Jujj, azok annyira szépek *-* finom is? Mármint én sosem kaptam, de egy osztálytársam igen, megmutatta, hogy néz ki kinyílva :3

      Törlés
  3. Szia!
    Mindig is csodáltam azokat az embereket, akik ennyire hétköznapi dolgokról, akár tárgyakról képesek ilyen szép képet festeni, ennyi különféle szóval leírni és egy egész kis művet alkotni. Érezni rajta, hogy megragadott a pillanat, jó volt olvasni, egy kis szünet volt a hétköznapi rohanásban (vagyis a zh-ra tanulásban). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, jól esnek szavaid. Igazából nem emlékszem hogyan írtam, csak pár rím eszembe jutott.
      De a te verseid se mellett menjünk el szó nélkül azért Deep Soulon :)
      Sok sikert a zh-dhoz! Sajnos, eljött a zh időszak, de egy kalappal :3

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.