Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2020. január 1., szerda

Új év, új évtized!

Köszönjünk el 2019-től, üdvözöljük 2020-t! Ennek örömére hoztam egy kis statisztikai beszámolót, és elmélkedést a jövőt illetően, már ami a blogot jelenti.

Ahogy a Mandalorianbe is mondják:
This is the way! 

Múlt
Bejegyzések száma: 44 e nélkül
  • ebből novella/történet: 14 db
  • vers: 9 db
  • személyes/tag/kritika/egyéb: 21 db (ehhh... ez nem egy történetes blognak indult?)
Terjedelem: 40.000+ szó
  • ebből novella/történet: 24.000+ (több, mint a fele legalább...)
Olvasók száma: 36 <3
Megjegyzések száma: 190 velem együtt (vagyis a fele kb.)
Kattintások száma: 23.000+

Ezek a számok engem is megleptek, nem gondoltam, hogy 44 posztot ki fogok tenni, bár kicsit elkeserít, hogy ebből mennyi is történetes, azonban valahol azt is szeretném, hogy megismerjetek engem és a műveimet. De fogok gondolkodni és megoldást találni, hogy az irományaimból többet láthassatok, olvashassatok, még ha a nyár a szakmai gyakorlaté, ősz pedig a szakdolgozaté is lesz.
A baj az, ötlet van, csak időm nem, és ahhoz tényleg, ahogy mondani szokták, le kell ülni írni, nem elég, hogy fejben és füzetben vannak a gondolatfoszlányok :D
Viszont köszönöm, hogy ennyit hozzátettetek ti is a bloghoz, nagyon jól esik és remélem a jövőben is együtt tudjuk a blogot alakítani. Imádlak benneteket! 

Nézzünk még pár statisztikai adatot (és tegyük fel, hogy reális adatok ezek...): 
Forgalom forrásai: 
  • Oldalanként: Facebook az élmezőny. Utána jön Yui, Katie, és Kathryne. Köszönöm <3
  • Országonként: Magyarország, Hollandia, Egyesült Államok az első három, de meglepett még egy-két ország, mint Oroszország vagy Írország. 
  • Böngészőként: Chrome, Firefox, Safari. 
Jöjjenek a posztok. 
Nem mintha bármilyen logikát ki tudnék találni, melyik miért... noha egy-kettő összefügg azzal, hogy melyik hónap volt aktív. Például január volt a legaktívabb, sok posztot ki is raktam, ehhez képest augusztus a mélypont a blog történelmében, valószínűleg a nyaralás, szünet és egyéb miatt. Engem csak az ihlet akkor szeret, ha éppen baromira nem érek rá, mint például egy vizsgaidőszak :D 
Teteje: 
Alja: 
Jövő
Ezzel végezve, nézzünk a jövőbe, mi lesz a blog sorsa? 
Biztos nem zárom be, lehet, hogy úgy fog néha tűnni, hogy meghaltam, de nem, ahogy már az Információkban is említettem, nem tudok rendszeresen frissíteni, sajnos :( de nem szabadultok csak úgy meg tőlem :D 
Nem szeretnék ígérgetni, és fogadalmat tenni, csak mert új év lett, amúgy sem bírom őket betartani. De gondolkodtam egy-két dolgon (az oldal csiszolgatása, szépítése az biztos menni fog, mindig találok valamit, amit lehet javítani), mint például, hogy szerkesztéssel kapcsolatosan is fogok kirakni dolgokat, hisz szerves része a blogger-lényemnek. Emellett az egyik hobbim a szerepjátékozás, és egy-két félbemaradt ötletet, novellába foglalt történetet szeretnék majd veletek megosztani és erről majd beszélni. Már ez ügyben elkezdtem dolgozni, az archív játékokat lekérni és a szereptársak engedélyét kikérni. Novellákat hoznék, bár jobban örülnék, ha a régieket újítanám fel, de biztos jönni fognak újak. Rájöttem, hogy a bloggerkarácsonyiakra vagyok a legbüszkébb, így bár nem lesz Bloggerkarácsony év közben, de ezt az törődést a novelláimmal kapcsolatban szeretném megtartani. Van egy rakat feljegyzett ötlet füzetbe, azokat át fogom válogatni, szelektálni, ami úgy sem fog sosem elkészülni, azt elvetni. 
Végezetül a regények...  Egyet el akarok kezdeni és befejezni. Ez eddig még nem nagyon sikerült, hisz elég hosszadalmas meló... Viszont így lenne egy biztos pont az oldalon, nem csak mindenféle bejegyzés jönne össze-vissza. Hogy ez sikerül? Nem tudom. Már bánom, hogy a NaNoWriMot olyan könnyedén elengedtem. Talán rendezek egyet magamnak valamelyik könnyebb hónapban. 
Tehát, mint láthatjátok tervek vannak :D végrehajtások már kevésbé. Én is még létezem, ti is vagytok, vagyis a hozzávalók adottak! Ebből lehet építkezni.


Összegezve, köszönöm ezt az egy évet, reméljük ilyen szép lesz a következő is az Arctalan életében. 

Boldog Új Évet mindenkinek! Kívánok nektek sok sikert és kitartást, jobb évet, mint 2019! 
Puszi: 
Abeth

*omg leo és a felső gif is giphy.com tulajdona

2 megjegyzés:

  1. Szia~

    Boldog új évet és gratulálok a múltévhez :D Plusz küldöm az energiát az egyetemi tennivalók felé is, tudom, milyen elhavazva lenni velük. Remélem, tudsz majd egy kis időt szakítani az írásra és a blogra is! És az új dizájn nagyon tetszik - szólt Kéti, aki imád mindent, amiben van kék. Sok sikert a terveidhez, bár ritkán jut időm benézni, de mindig jól esik itt időzni :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a szavaid, jól esnek <3 örülök, hogy tetszik, nekem is most ez tetszik a legjobban az eddigiek közül :D
      Én is küldöm az energiát :3 bár neked van már :D mindig valami új vár, mikor benézek hozzád.

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.