Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2020. április 28., kedd

Tavasz újdonságai


Rég eljött már az ideje, hogy dizájnt váltsak, csak aztán sem kedvem, sem energiám nem volt. Igazából utóbbi most sincs, hiszen teljesen új kódot akartam, és mégis maradtam annál, aminél eddig is, csak képet szerkesztettem...  amit aztán ki tudja, hogy mikor újraszerkesztek :D mert  nem vagyok vele elégedett, amúgy sem ilyennek terveztem természetesen, hanem új technikával próbálkoztam, aminek a végeredménye ez lett: ⤵ :P (Jó zsúfolt, mi?)


Pedig baromi szépeket lehet kihozni, én még nem éreztem rá... de rá fogok, nem hagyom annyiban :D 
És már sejthetitek is, hogy mi a mai témánk! 
Említettem már itt, hogy fogok hozni képszerkesztéssel kapcsolatos bejegyzéseket. Nos, valóban elkezdtem egy ilyen sorozatot, csak nem erre a blogra, mivel mégis csak nagyon összezsúfolnék mindent, és akkor elveszne az, hogy alapvetően az Arctalan történetek miatt létezik, vagy legalábbis az elsődleges ok, amiért létrehoztam anno, ez volt. Tehát jobbnak láttam, nem ideömleszteni mindent, és aki ismeri a Primadonnát, sejtheti, hogy mi történt velem. 
Voltam én már része dizájn blogoknak, mint például a Flegma Pingvin vagy a Jack Daniels, csináltam fejléceket, dizájnokat, még trailereket is rendelésre, aztán egy idő után besokalltam. Igazából nem azért tértem vissza a szerkesztőként, mert szeretnék újra rendelésekkel foglalkozni. Pontosabban, foglalkozom, de csak olyanoknak, akiknél tudom, hogy jó kezekben lesz a munkám. Hanem azért, mert egy rakat png, stock, textúra gyűjteményem van, amit szívesen megosztok, szívesen megmutatom a photoshop alapjait, hiszen nem nagy ördöngösség használni, de én is azt hittem, mikor elkezdtem, hogy uramisten, de bonyolult. Nem, csak ki kell ismerni, ahogy új technikákat, stílusokat is látni kell, hogy mi ki tudjuk választani a sajátunkat. Én csak ennyit szeretnék, picit bemutatni, hogy utána aztán mindenki a maga szájíze szerint használja a programot. Nem vagyunk ugyanolyanok, hál' istennek. 
Az érdeklődés miatt egy facebook csoport is összejött, ahol családias környezetben beszélgetünk, és néha-néha lesz/van feladat a kezdők számára, haladóknak pedig igazából az új tapasztalatok és trükkök bővítése fog menni, mivel én sem vagyok profi :D Végtelenbe és tovább! 
Javaslom, nézzetek be a Primadonnához, aktívak a rendelések, vannak segítségek és az új tagunk, khyira pedig egy kódolását nyereményjátékra bocsátotta :3
Emellett amúgy a szocializálódásom nem állt meg itt, ugyanis Majrának támadt egy ötlete:
Üdvözlünk titeket a Modern Írók Közössége (MIK) csoportban. Sok izgalom és jó néhány feladat vár rátok. A nem olyan távoli jövőben itt megtalálhattok versenyeket, pályázatokat és lesz íróműhely is. Az írásaitokat természetesen értékelni fogjuk vélemény/kritika formájában. A fejlődés biztosítása érdekében írástechnikai cikkeket osztunk meg veletek.
Ám ezen kívül még sok-sok meglepetést tartogatunk a számotokra, amikkel gazdagodhatnak a képességeitek és mindez által fejleszthetitek saját magatokat, és társaitokat is.
MIK megalakult, főképp a facebook csoportban van aktivitás, ahova szívesen várunk bármilyen érdeklődőt. Hogy mi lenne a lényeg: összerántani kicsit az írói közösséget, segíteni, beszélgetni, egymás munkáit megismerni dióhéjban, és ezt jó pár blogger igyekszik megtenni. Most éppen volt egy húsvéti játékunk, aminek az első három nyertese nyereményben részesült.  
Összegezve, ide nem fogok hozni képszerkesztéssel kapcsolatos dolgokat, vagy írást segítő cikkeket, Arctalan marad olyan, mint eddig, igyekezve továbbra is aktív lenni a magam módján. Bár ez az április egész jól ment :D 
Végére érve szeretném megköszönni, hogy átléptük a 30.000-t is kattintások számában, és már majdnem 40 feliratkozó boldogít. Köszönöm szépen <3 Nélkületek biztos nem lett volna ennyi erőm, és remélem továbbra is fenn tudom tartani az érdeklődéseteket! Imádlak benneteket <3
Vigyázzatok magatokra!

Puszi: 
Abeth 💖

7 megjegyzés:

  1. allitsd at ezt a kekes szurkes szint
    mert nagyon elut a sargatol
    ami amugy jo lenne
    inkabb vmi barnat keress

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen említésed, megtörtént. Én is gondolkodtam rajta, de tegnap este már nem akartam vele vacakolni.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik az új külsőd! A pillangó-koponya kettős miatt rögtön az Until Dawn jutott eszembe (köszi, estére megvan a programom, tuti végignézem valamelyik végigjátszást). Az összes közül eddig ez tetszik a legjobban, szerintem ez sikerült a leginkább letisztultra. És jó látni, hogy valaki meri használni a sárga színt. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem amúgy egy UD fanart adta az ötletet, csak azon kék pillangók voltak.
      Örülök, hogy elnyerte az ízlésed, én őszintén még picit szokom, mert a kék is nagyon szívemhez nőtt, és amúgy lehet, hogy meg foglak keresni egy kódolási problémával, hogy mit is tanácsolsz :D

      Törlés
    2. Állok rendelkezésedre. ;)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett az az oldal új külsője! :) Általában véve nem vagyok érte a koponyákért, de nálad mindig olyan szép példányokat látok! :D a pillangók is nagyon jól mutatnak rajta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annnnnnnnaaaaa * - *
      Hát amíg nem találok valami jót, amivel kifejezzem az "arctalanságot", addig bizony maradnak :D köszönöm, én raktam rá őket.

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.