Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2019. december 23., hétfő

1 évesek lettünk!

Hellobello!
Hivatalosan ma lett egy éves a blog, nem hivatalosan korábban, de arra már nem emlékszem. :D
Ennek örömére egy újabb változat került fel a diziből, remélhetőleg télibb hangulatot hordozva ezzel a kék beütéssel. Eredetileg hamarabb szerettem volna, hiszen 20.000+ megtekintést értünk el, de időhiány végett inkább összevontam a születésnappal. Sokáig gondolkodtam, hogy ilyen alkalom végett mit hozzak, végül arra jutottam, hogy a statisztikákat megőrzöm újévig (új évtizedig!).
Múltkor a blog megalakulásának szenteltem pár szót, ma nektek szeretnék. 
Köszönöm, hogy velem tartotok e utazáson, elviselitek a gondolataimat, olvastok, néha kommenteltek. Nagyon jól esik, és ad egy löketet, hogy tovább haladjak. Ezen kívül van egy-két személy – bár lehet nem olvassák –, akit ki szeretnék emelni. 
Köszönöm... 
  • Édesanyámnak, hogy noha eltántorított az írástól, de pont ezzel érte el, hogy végképp ne hagyjam abba. Lehet nem jó, nem tökéletes, de az enyém (kicsit sárga, kicsit savanyú, de magyar :D) élvezem, és amíg szeretem csinálni fogom is. 
  • Leahnak, Faye-nek, Hananak, akik folyamatosan inspirálnak, hogy min javítsak a blogon, hogyan változtassak, nézzek utána kódoknak. Elég a blogjukra néznem és bumm, tudom, hogy min csiszoljak még. 
  • Linának, Franciskának, akik tudtuk nélkül hozzák nekem az ihlet-vonatot. Franciska kitartása pedig erőt ad nagyon sokszor, mikor egy nyűgös nap után nem látok értelmet az írásaimban. 
  • Olvasóimnak, akik szentelnek figyelmet nekem ebben a rohanó világban. Nélkületek, nem biztos, hogy itt tartanék. Sőt, biztos vagyok benne :D 
Nagyon sokáig nem értettem, ha valaki az olvasói figyelemmel zsarol (na jó, mai napig sem vágom), de valahol igaz, hogy mit ér a művünk, ha nem olvassa senki? 
Összegezve köszönöm! Imádlak benneteket! 
Nemsokára újra érkezem! 

Addig is Boldog Karácsonyt, Kellemes Ünnepeket! 

2 megjegyzés:

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.