Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2022. december 6., kedd

Boldog Mikulást!

Hellobello!
Szomorúan mondok búcsút a szellemes designomnak :( de sajnos, lejárt az ideje, már az adventet tapossuk, és jézusom, hogy megy az idő :O viszont, azt megkockáztatom, hogy jövő ősszel újra előkerül a design halloween alkalmából, mert annyira tetszik :D olyan funny. 
De mielőtt mesélek magamról kicsit, először is: 
Boldog Mikulást mindenkinek! 
Mindenképp akartam valamit a mai nap folyamán hozni, és mivel írni nem volt időm – 14. hét egyetemen, minden szar most van –, váltottam egy designt, legalábbis főképp az oldalfejlécet. Már régóta akartam ilyen blend megoldást, hogy úgymond ilyen vízcseppes, kiömlött folyadék hatása legyen, úgyhogy most megcsináltam, és egész tetszik ez a megoldás. Meg a kék a kedvenc színem :D 
Na de ugye, ami a lényeg, hogy mi van velem és a bloggal:
  • A nanowrimo projektemmel – Crimson Woman, Curse of the Dragon – erősen befürödtem. A Bíborhegy fic kigőzölt egy oldal után, a Sárkányok háza az meg körülbelül a 10. oldal után. Nagyon nem volt időm és kedvem sem írni... Ezeknek tömérdek oka van, amit majd a félévzárás posztban taglalok kicsit. Sűrű volt ez a félév... 
  • Viszont a diplomamunkám kerekedik, a héten kerül kipofozásra, és ha kurva jó vagyok, akkor megúszom a vizsgaidőszakot vizsgák nélkül :D de lekopogom, legyen így! 
  • Jelentkeztem bloggerkarácsonyra wattpadosok csoportban szokás szerint. Az angyalkám... huh, nehéz dió, még a mai napig sincs ötletem hozzá, hogy mi a jó istent írjak, amitől kezdek kicsit kétségbeesni, pedig egy-két éve vagy  tavaly estem pont ugyanebbe a csapdába, hogy csak a végén lett meg az ötletem... De most jobban félek, mert még annyira sem körvonalazódik semmi, fanfic nem jöhet szóba, originalnál meg valami ötlet – valami tényleg jó ötlet, gondolat – kéne. Valami extra, valami egzotikus, valami más... 
  • Az adventi időszakban más posztot nem fogok hozni, nem lesz időm írni. Viszont munkahelyen karácsonykor adni fognak 3 hét szabit :3 azt szeretném kihasználni írásra, így majd karácsonykor és az új évben kezdek el újra posztolgatni.  
  • A ko-fi be lett üzemeltetve. De senki ne ijedjen meg, a tartalmaim nem lesznek fizetősek, hanem ha tényleg támogatni szeretnétek, akkor tudtok egy kis összeggel hozzájárulni :3 idővel, ha tényleg lennének befejezett sztorijaim, early accesshez lehet használnám, de ennyi, mást nem tervezek vele. 
  • A tumblr száguld, no ezzel is van egy érdekes sztorim. Szoktam kirakni rá általam szerkesztett gifeket a történeteimhez – épp melyik jár a fejemben –, és sokan úgy gondolták, hogy akkor már request oldal vagyok – és így baszki, nem. És tudjátok mennyi Tom Hollandos, póló nélküli gifet kértek >< a pofám leszakad, amúgyis utálom azt a gyereket, de ezek után pláne. Először lelkes voltam, hogy felkérnek, meg minden, de amikor hirtelen 20 üzenetem volt, akkor már nem volt olyan jópofa a dolog. 
  • Szerkesztésben leeresztettem. Akarok is kivenni majd pihit, mert egyszerűen nem tudom beérni magamat, úgyhogy karácsonyig mindenkit megcsinálok, akinek tartozok borítóval vagy egyébbel, aztán pár hétig hagyom a dolog. Egyszerűen kell a pihenés. Meg a laptopom döglődik... tudom, tudom, cserélni kéne, de annyi program van rajta, mind telepíteni.... nem tudom meddig bírja... de még egy kicsit kéne. 
  • Hogy mi van a regényeimmel? Karácsonykor újra beléjük ásom magam és hozom őket, mert tök sokat már csak utómunkázni kéne, aztán jöhet ide a fejezet.
    É ezen kívül, mielőtt még ezer oldalt csinálnék a blognak, készítettem egy amolyan: További regényötleteim fület. Itt minden is van :D 
  • Oh, és el akarok büszkélkedni a Tulipán a temetőben c. regényem borítójával, amellyel a napokban Leah lepett meg és első látásra szerelem volt *---------------*
Azt hiszem, dióhéjban ennyi. Persze, majd a félévzárós posztomban még fogok mesélni bővebben, de addig is akartam egy kis helyzetjelentést hozni nektek, ha már nem vagyok annyira aktív.
Így végezetül szeretném megköszönni nektek, hogy olvastok, kommenteltek, itt vagytok velem. Nagyon szépen köszönöm, nagyon jól esik! 
Remélem jól vagytok, vigyázzatok magatokra!
Puszi:
Abeth
*gif kitchen ghosts tulajdona. 

4 megjegyzés:

  1. Szerintem kollektíven át kellene nevezni a 14. hetet az egyetemen a "minden szar most van"-hétre. (Személy szerint idéntől ezt oktatói és hallgatói szemszögből egyaránt élvezem, úgyhogy kitartást mindenhez is!) Várom majd a félévzárós posztot!

    VálaszTörlés
  2. Milyen csodás lehet kétféleképp is megtapasztalni :'D neked is sok-sok kitartást küldök!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki az új külső szerintem :) az egyetemen meg a szakdolihoz kitartást és sok sikert, és szurkolok, hogy minden jól menjen. Meg persze, hogy majd újult erővel tudj belekezdeni a történeteidbe és minden másba is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igyekeztem :3 hát én is remélem, hogy sikerül új lökettel

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.