Informacje

Itt járó idegen, üdvözöllek az Arctalan blogon! Az én birodalmamban, ahol minden és mindeki lehet akármi és akárki. Lépj be bátran, vesssz el a történetek között, egy iromány erejéig legyél valaki más, tudj valami mást, itt minden megtörténhet!

2021. november 29., hétfő

Eltűnt az égről a Napom

Hellobello!
Cím: Eltűnt az égről a Napom
Kategória: vers
Besorolás: egyperces, drabble, avatar
Figyelmeztetések: –
Korhatár: G
Forrás: saját kútfő,  minden jog fenntartva. 
Terjedelem: 58 + 139 szó
Megjegyzés: Rég hoztam már saját verset. Haikut ugye szoktam, de sajátot... nem is volt semmi, amit úgy éreztem, hogy le kellett volna írnom egészen tegnapig. Ma elkezdtem és egy tanóra alatt le is írtam ezt a rövidkét. Jól esett, elég hektikus állapotban voltam hozzá, meg vagyok még mindig. Mondjuk a legtöbb versem ilyen állapotban írom. Címtelenül címzem valakinek, és noha gondoltam rá, hogy megmutatom neki, talán jobb ha nem. 
Megjegyzés 2: Hát igen, pofám leszakad, milyen csöndes voltam bő jó hónapig, semmi poszt a blogon... ahhoz képest, mennyi minden tervben van, de most az egyetem letarolt konkrétan, plusz jött egy-két esemény a magánéletemben is, ami nehezíti a dolgot, hogy az írásra koncentráljak, pedig még a Nanoba is belevágtam (az majd külön poszt :D ). Bízom benne, december másképp lesz, már csak azért is, mert nyakamon a Wattpad karácsony (juhéjj * - *), a blog 3. születésnapja, új év, 100. bejegyzés, design váltás...
Megjegyzés 3: a végén a szokásos ;)   
Jó olvasást!💖 További szép napot!
* * *
Nincsen reggel, nincsen este, 
Eltűnt az égről a Napom. 
Nem takar be melegével, 
S már nem cirógatja arcom. 

Felmászok a felhők közé, 
Szétcincálom az eget, 
Csillagoknak veszem fényét, 
Te izzásodat keresem. 

Könnyem lebeg a sötétben, 
Ordításom fényt ad neki, 
A Te neveddel címkézem, 
Emlék-csillag születik. 

Felhelyezem éji égre,
Hátha rózsaszín hajnalt hoz, 
Miközben elképzelem, 
Valahol vagy és ragyogsz. 

* * *
Ennek a versnek lett volna egy másik vége is az utolsó sorra:
Velem vagy újra és ragyogsz. 

De aztán ezt jobbnak láttam. Nálatok mennyire szokott változni az, amit elképzeltek, és mire odajuttok, valóban reális történés? Ugye sokszor van regénynél, hogy a karakterek önállósítják magukat és rég nem az történik, amit mi álmodtunk meg :D sokszor fordul elő? És szoktatok tenni ellene, vagy inkább 
hagyjátok a karaktereitekre?
Ugye én kevés regényemnek jutottam eddig a végére, nem igen merült ez fel, de aztán most van egy romantikus vígjáték, és abszolút volt egy zárójelenet a fejembe, de most, hogy lassan ott tartok, egyáltalán nem érzem úgy, hogy az lenne a megfelelő. Vacillálok, hogy mit tegyek, kezdjem visszafejteni, erőltessem, vagy hagyjam... 

4 megjegyzés:

  1. Kedves Abeth!

    Örülök, hogy ismét alkottál! Nagyon szép verset osztottál meg velünk, ismételten. Nagyon "szerettem" vers lett! ❤ Teljesen azonosulni tudtam, a versed hangulatával. Azt hiszem most ismét kicsit melankolikus, viszonzatlan /plátói/ szerelem hangulatom lett - vagy van - .🥰😕 Zavarosak az érzéseim, de mindegy elkanyarodtam.. Bocsi. 😌A lényeg az, hogy átjött a versed és nagyon tetszett! Ismerős ez a be nem fejezett történet, én így vagyok a Die for Massie-vel is.. De soha nem adom fel a reményt! 😆😅Azt tudom neked tanácsolni, hogy engedd a szíved szerint irányítani a sztorid végét, amit írsz. Igaz ez most közhelyes, de ha te úgy érzed Happy end a vége legyen, hát a te akaratod szerint. 🥰😘
    Amúgy szerintem teljesen mindegy, hogy Happy end vagy nem, az olvasó mást sem utál jobban, mintha a fantáziájára bízzák a végét. Számtalanszor volt, hogy nem Happy end lett a történet - és lestem, hogy nem jött össze a két kis gerle - , mégis jobban elfogadtam, mintha nem is lett volna vége. Bocsánat, ha ezt a mondatot / gondolatot számodra nyersen fogalmaztam meg, nem szerettelek volna megsérteni vele. 😊 Érdekel végül, hogy döntesz. :3 Sok sikert neked az egyetemen, várom kíváncsian további aktivitásod / szorgoskodásod. 😊❤
    Ölel:
    C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cat!

      Azt hiszem, nincsen nagyobb elismerés, mikor egy versem kivált valamilyen érzést, köszönöm szépen <3 örülök, hogy tetszett. Hát, most én is valami zavaros időszakot élek, pont ezért is jött ez :D

      Ne is add, szeretném olvasni még a sztorid :3
      Nem, egyáltalán nem voltál nyers, értem a gondolatmenetedet. Vége mindenképp lesz, még egy novellának elnézem, ha függő a vége, de egy sztorinak nagyon nem xD írói kegyetlenség, az olvasó szegény meg mit csináljon.
      Csak azt nem tudom, hogyan... mármint volt egy, amit még tökre elképzeltem, aztán most így... az nem igen illik a végére, hanem valami más. Szerintem nem fogom erőltetni az én elképzelésem, és hagyom a főszereplőket, hogy irányítsanak.

      Köszönöm szépen, elkél a következő két hétben :D fogok jönni, igyekszem! És remélem, hogy te is nemsokára valamivel ^^ Vigyázz magadra addig is!
      Puszi:
      Abeth

      Törlés
  2. Ez nagyon szép, tömör és velős lett :O Szeretem az ilyen rövid kis írásaidat, mert nagyon át tudod adni akár egy mondatban is a dolgokat, és azok nagyon ütősek tudnak lenni. Ezt itten többször is elolvastam, olyan szép. És választékos. És festői. És kéretik még ilyet írni, mert nagyon megy ez neked. ViPa előre is köszöni. ^-^

    Ami a kérdést illeti, általában végül nem az történik, amit eredetileg elképzeltem, mert írás közben sokkal valóságosabbá válik minden, és rájövök, hogy nem stimmel a befejezés. De semmiképen sem erőltetem, mert annak katasztrofális vége lesz. :D Ennek amúgy nálam az az oka, hogy tervező fázisban még nem ismerem a karaktereimet, és mire a végére érek, és meg kéne írjam azt, amit eredetileg elképzeltem, rájövök, hogy azóta megismertem őket, és ez a befejezés nem illik hozzájuk. Szóval nincs ezzel szerintem semmi baj, és nyugodtan gondold újra - de ha úgy érzed, nem stimmel az eredeti ötlet, szerintem semmikép se erőltesd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, azt tudom ígérni, hogy vers még lesz, ma is épp a buszon egyet félig-meddig már lefirkantottam.
      Szerintem pedig inkább rád igaz, hogy egyes dolgokat milyen jól adsz át egy mondatba. Csak úgy járkáltam nemrég a blogodon megint és akkor így újonnan megint észrevettem, hogy egyes mondataid *badumm tsh* megütnek.

      Ige, igen, valahogy így, mondjuk szerintem a tervezést is kicsit kapkodom, valószínűleg jobban át kéne gondolnom, de most abszolút Liáék elvittek egy másik útra anélkül, hogy észrevettem volna :D mindenesetre még nem oldottam meg a főkonfliktust, inkább pofozgattam az elejét. De én is arra hajlok, hogy hagyom, hogy ők fejezzék be :D maximum érdekességképp megjegyzem majd, hogy én mit gondoltam :D

      Törlés

Köszönöm szépen, ha megjegyzést írsz, érdekel a véleményed, gondolataid, igyekszem minél előbb válaszolni! 💖

© 2018. A blogot írja és szerkeszti: Abeth. Üzemeltető: Blogger.